Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Better vytvořili kampaň pro Dům barev i web o ženských zánětech

Dokážete natřít cokoliv?

Koncept, kreativa i realizace samotné kampaně v podobě focení, tvorby landing page a správy kampaně. Marketingová agentura Better byla u kampaně „Dokážete natřít cokoliv“ od samotného zrodu.

Hlavní myšlenkou kampaně, která má za cíl zvýšit návštěvnost na prodejnách je, že Dům barev pomáhá svým zákazníkům bez starostí natřít cokoli, co jim život přinese do cesty. Better tým vytvořil speciální landing page, pro kterou bylo potřeba zrealizovat i focení. Výsledný vizuál vypráví ucelený příběh poskládaný z různých momentů, které plynule přecházejí z jedné části do druhé.

Cílem kampaně je vnuknout lidem pocit, že ať budou v životě řešit cokoli, co zahrnuje barvy a nátěry, řešení najdou na prodejnách Dům barev.

Reklama
Know

Better a Rosalgin: O citlivém tématu odborně, ale srozumitelně

V rámci nové kampaně specialisté z Betteru připravili web Rosalgin.cz a poradenský web Ženskézáněty.cz, který pomáhá ženám najít řešení gynekologických potíží. Oba weby jsou součástí dlouhodobé podpory značky Rosalgin, léku od farmaceutické společnosti Angelini Pharma, v onlinu.

Web Ženskézáněty.cz existoval už dřív a díky množství obsahu a odbornosti měl dobré pozice ve vyhledávání. Má sloužit jako místo, kde ženy najdou odborné rady a zároveň web bude šířit osvětu o prevenci.

Vznikl také web Rosalgin.cz o samotném léku, který je s původním webem provázaný. Je důležitý pro budování značky Rosalginu a cílení kampaní.

Na novém webu Ženskézáněty.cz je poradna, ve které gynekoložka odpovídá na anonymně položené dotazy. Další užitečný obsah jsou články, které srozumitelně vysvětlují, jak poznat zánět, jak ho řešit a jak mu předejít.

„Po internetu koluje spousta babských rad a mýtů, které můžou ženě se zánětem dokonce i ublížit. Proti nim stavíme obsah, který je založený na konzultacích s gynekoložkou i s odborníky z Angelini Pharma, ale podáváme ho srozumitelně, aby byl přístupný pro všechny,“ komentuje copywriterka Betteru Barbora Nováková.

Aby byl obsah po odborné stránce bez chyb, prochází vše důkladnou kontrolou u klienta. Komunikace musí navíc splňovat všechna pravidla spojená s propagací léků.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)