Aplikace NewtonOne rozšiřuje uživatelské funkce o monitoring sociálních médií

Nový modul aplikace NewtonOne sjednotí data z největších sociálních médií, jako je Facebook, Twitter nebo Youtube, ale i z diskuzních fór, blogů nebo recenzních webů, jako je například Heureka.

Aplikace NewtonOne rozšířila své funkce o modul, který uživatelům umožní monitorovat informace ze sociálních médií. Doposud takovým způsobem sjednocovala pouze informace z klasických a online médií.

Uživatelé tak na jednom místě dohledají veškeré zmínky z hledané oblasti v sociálních médiích, což jim usnadní například proces mapování názorů svých klientů. Zároveň jim umožní získat představu o tom, jakou mediální image jejich značka má, případně snadněji dohledat názory, které ji poškozují. Stejným způsobem mohou zmapovat také veškeré zmínky o své konkurenci.

Vyhledávání v modulu funguje stejným způsobem, jako u dosavadní nejpoužívanější funkce NewtonOne. Aplikace také umožňuje ze získaných dat vytvářet grafy a vizualizace nebo exporty v různých formátech. „Reputace v sociálních médiích je dnes klíčovou součástí mediální image. Redakční obsah médií poskytuje přehled o tom, jak se o značce nebo instituci vyjadřují novináři nebo aktéři veřejného života.

Sociální média tento přehled doplňují o hlas veřejnosti – promítají se tu názory a zkušenosti zákazníků, voličů i vlivných osobností veřejné debaty. Názory uživatelů v online prostředí nejsou jen zdrojem podkladů pro nastavení komunikační strategie nebo pro nalezení rezonujících témat, ale také cenným vhledem do zákaznické zkušenost, “ doplňuje Head of Social Team společnosti NEWTON Media, Alena Zachová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia