Nový modul aplikace NewtonOne sjednotí data z největších sociálních médií, jako je Facebook, Twitter nebo Youtube, ale i z diskuzních fór, blogů nebo recenzních webů, jako je například Heureka.
Aplikace NewtonOne rozšířila své funkce o modul, který uživatelům umožní monitorovat informace ze sociálních médií. Doposud takovým způsobem sjednocovala pouze informace z klasických a online médií.
Uživatelé tak na jednom místě dohledají veškeré zmínky z hledané oblasti v sociálních médiích, což jim usnadní například proces mapování názorů svých klientů. Zároveň jim umožní získat představu o tom, jakou mediální image jejich značka má, případně snadněji dohledat názory, které ji poškozují. Stejným způsobem mohou zmapovat také veškeré zmínky o své konkurenci.
Vyhledávání v modulu funguje stejným způsobem, jako u dosavadní nejpoužívanější funkce NewtonOne. Aplikace také umožňuje ze získaných dat vytvářet grafy a vizualizace nebo exporty v různých formátech. „Reputace v sociálních médiích je dnes klíčovou součástí mediální image. Redakční obsah médií poskytuje přehled o tom, jak se o značce nebo instituci vyjadřují novináři nebo aktéři veřejného života.
Sociální média tento přehled doplňují o hlas veřejnosti – promítají se tu názory a zkušenosti zákazníků, voličů i vlivných osobností veřejné debaty. Názory uživatelů v online prostředí nejsou jen zdrojem podkladů pro nastavení komunikační strategie nebo pro nalezení rezonujících témat, ale také cenným vhledem do zákaznické zkušenost, “ doplňuje Head of Social Team společnosti NEWTON Media, Alena Zachová.