Alza slaví čtvrt století na trhu

Alza.cz oslaví 25 let na trhu podzimní technologickou show. Ta proběhne ve dvou dnech 5. – 6. října na pražském ostrově Štvanice, přičemž sobota je vyhrazena pozvaným hostům a neděle široké veřejnosti.

Firma v rámci dvoudenních oslav na Štvanici připravuje na první říjnový víkend speciální mimozemskou zónu, nazvanou Inovační centrum planety Alza Area A-25. Ve třech zastřešených blobech s tematickým názvem Area A-25 nebudou chybět produkty zastupující gaming, VR (vč. např. 8K VR, haptických rukavic atd.), AR, hologram, 3D tisk 3v1 (CNC, Laser engraving a 3D tisk v jednom stroji), smarthome, smartsport nebo elektromobilitu.

„Celých 25 let existence Alzy se snažíme lidem přinášet nové technologie a služby, které usnadňují i obohacující život. Stejně tak dlouhodobě pracujeme na tom, aby naše podnikání zanechávalo jen minimální ekologickou stopu, a organizujeme nejrůznější vzdělávací akce. Rozhodli jsme se proto, že i samotná oslava by měla tyto naše hodnoty odrážet. Lidé se tak mohou těšit na spoustu moderní techniky, kterou jim nejen představíme, ale kterou si budou moci i vyzkoušet,“ uvedl Aleš Zavoral, předseda představenstva společnosti Alza.cz

V sobotu expozice doprovodí program složený z hudebních vystoupení, DJs. připravena je chill out zóna, raut a tombola. VIP vstupenku na sobotní část může získat i veřejnost – o vstupenky se dnešním dnem spouští soutěž zde.

Druhý den, v neděli 6. října, se „vesmírný areál“ otevře veřejnosti, bez nutnosti shánět vstupenku. Návštěvníci budou moci nahlédnout například do virtuální reality, vyzkoušet si 3D tisk, zalétat si s drony či otestovat všemožná elektrická vozítka.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia