Reklama
Megaboard

Agentury Brainz mění strukturu

Agentury Brainz, Brainz VR a jejich společné startupové projekty vytvořily nový model fungování a budou dále vystupovat budou pod společným jménem Brainz Studios. Mění se proto, aby mohly plynuleji pracovat i růst.

„Propojení a sdílení nástrojů, procesů a filosofie mateřské značky Brainz Studios umožňuje rychlý vznik dalších nezávislých kreativních studií, vysvětluje Brainz svou proměnu. Její součástí jsou i přejmenování dvou hlavních subjektů – digitální agentura Brainz se přejmenuje na studio Brainz Disruptive a zaměří se na strategické budování značek a jejich komunikaci. Agentura Brainz VR se zase přejmenuje na kreativní studio Brainz Immersive, protože to lépe vystihuje oblast jejího působení (rozšířená a virtuální realita).

“Zásadní změna v našem směřování spočívá v tom, že díky know-how a zkušenostem jsme schopni značkám pomoct daleko více než jen přípravou kreativní kampaně na hotový produkt nebo službu. Čím dál tím víc zasahujeme do samotné tvorby produktů a služeb nebo geneze celé značky. Není to tedy strategie komunikace, ale strategie změny. Trh se exponenciálně mění. Díky znalostem nových technologií, aplikování disruptivních strategií a modelování scénářů chování budoucích zákazníků jsme schopni připravit značky na nově vznikající potenciál trhu. Pomáháme značkám připravit se na budoucnost,“ vysvětluje zakladatel a spolumajitel Brainz Studios Štěpán Kleník.

Brainz Studios budou spouštět i vlastní produkty a služby: „Díky posledním třem letům působení v oblasti virtuální a rozšířené reality, kde nové produkty a služby rostou jak houby po dešti, teď máme chuť vrhnout se do vlastních víc než kdykoliv předtím. Nedávno jsme spustili produkt Brainz VR Cinema, jsme těsně před spuštěním imerzivní hudební platformy a chystáme i novinku v oblasti location based VR entertainmentu. Nový brand koncept je pro nás důležitým krokem k tomu, abychom všechny projekty efektivně řídili a mohli dál růst,“ říká spolumajitel Brainz Robin Pultera.

Štěpán Kleník a Robin Pultera, zakladatelé Brainz Studios
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále