Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agentura Fragile připravila kampaň pro nový nápoj UGO

UGO přichází s novým produktem Green smoothie, při jehož výrobě využilo technologii paskalize, díky které se uchovávají všechny vitamíny. Fragile se postarala o realizaci kampaně.

Myšlenka snadné dostupnosti denního příjmu vitamínů z ovoce a zeleniny se otiskla v nové kampani, kterou agentura Fragile vede. Kampaň s názvem „Vezměte zdraví do svých rukou“ se oběvuje jak na online platformách, tak v OOH prostředí. Na podpoře zdravé formy stravování se podílí i několik influencerů. Fragile zajistili výběr mediamixu a exekuci. Spolupráce těchto dvou značek je nová, ale jak dodává Blanka Kratochvílová, account manažerka Fragile: „S UGEM už pracujeme na dalších kampaních a Fragile se bude podílet i na brand positioningu pro rok 2020.“

Mohlo by vás zajímat:: Kaufland uvedl novou značku K-Jarmark

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)