Romance mezi značkou kečupů Heinz a britským zpěvákem Edem Sheeranem má další epizodu. Poté co Sheeran svou náklonnost ke značce Heinz dotáhl tak daleko, že si nechal její logo vytetovat na levou ruku a speciální edici dochucovadla „Edchup“ zařadil mezi svůj merch, Heinz teď vyrobil lahve se Sheeranovo tetováním.
Sheeranova láska k Heinz nabrala již mnoho podob, jako třeba když výrobce rajčatového dochucovadla nedávno spustil reklamu s účinkujícím superfanouškem Sheeranem. A jak včera trefně poznamenal týdeník Adweek: „Celý románek mezi značkou a zpěvákem se rychle přibližuje úrovni nesnesitelně okouzlenému páru celebrit. A v duchu předchozích podivných propojení, jako mezi Angelinou Jolie a Billy Bob Thorntonem, mají teď Sheeran a Heinz i shodná tetování.“
Heinz tedy včera oznámil limitovanou edici lahví “Ed Sheeran X Heinz” se zpěvákovým tetováním a vlastnoručním podpisem, kterých vyrobil pouhých 150 kusů. Americká firma tak mimo jiné pokračuje v oslavách 150. výročí svého vzniku. 104 kusů teď bylo uvolněno do online loterie a tři lahve budou tento čtvrtek vydraženy v aukční síni Christie’s.
Lahve byly vytvořeny agenturou David a je na nich výběr z nespočtu Sheeranovo tetování včetně loga Heinz. Limitovaná edice lahví s kečupem je také vydávána na závěr zpěvákova turné Divide, které nedávno zlomilo rekord nejvýdělečnějšího turné všech dob.