Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Romance pokračuje, Heinz vyrobil kečupy s tetováním Eda Sheerana

Romance mezi značkou kečupů Heinz a britským zpěvákem Edem Sheeranem má další epizodu. Poté co Sheeran svou náklonnost ke značce Heinz dotáhl tak daleko, že si nechal její logo vytetovat na levou ruku a speciální edici dochucovadla „Edchup“ zařadil mezi svůj merch, Heinz teď vyrobil lahve se Sheeranovo tetováním.

Sheeranova láska k Heinz nabrala již mnoho podob, jako třeba když výrobce rajčatového dochucovadla nedávno spustil reklamu s účinkujícím superfanouškem Sheeranem. A jak včera trefně poznamenal týdeník Adweek: „Celý románek mezi značkou a zpěvákem se rychle přibližuje úrovni nesnesitelně okouzlenému páru celebrit. A v duchu předchozích podivných propojení, jako mezi Angelinou Jolie a Billy Bob Thorntonem, mají teď Sheeran a Heinz i shodná tetování.“

Heinz tedy včera oznámil limitovanou edici lahví “Ed Sheeran X Heinz” se zpěvákovým tetováním a vlastnoručním podpisem, kterých vyrobil pouhých 150 kusů. Americká firma tak mimo jiné pokračuje v oslavách 150. výročí svého vzniku. 104 kusů teď bylo uvolněno do online loterie a tři lahve budou tento čtvrtek vydraženy v aukční síni Christie’s.

Reklama
MMcite
https://www.instagram.com/p/B1DnOPxhSDz/

Lahve byly vytvořeny agenturou David a je na nich výběr z nespočtu Sheeranovo tetování včetně loga Heinz. Limitovaná edice lahví s kečupem je také vydávána na závěr zpěvákova turné Divide, které nedávno zlomilo rekord nejvýdělečnějšího turné všech dob.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu