Reklama
Megaboard

Romance pokračuje, Heinz vyrobil kečupy s tetováním Eda Sheerana

Romance mezi značkou kečupů Heinz a britským zpěvákem Edem Sheeranem má další epizodu. Poté co Sheeran svou náklonnost ke značce Heinz dotáhl tak daleko, že si nechal její logo vytetovat na levou ruku a speciální edici dochucovadla „Edchup“ zařadil mezi svůj merch, Heinz teď vyrobil lahve se Sheeranovo tetováním.

Sheeranova láska k Heinz nabrala již mnoho podob, jako třeba když výrobce rajčatového dochucovadla nedávno spustil reklamu s účinkujícím superfanouškem Sheeranem. A jak včera trefně poznamenal týdeník Adweek: „Celý románek mezi značkou a zpěvákem se rychle přibližuje úrovni nesnesitelně okouzlenému páru celebrit. A v duchu předchozích podivných propojení, jako mezi Angelinou Jolie a Billy Bob Thorntonem, mají teď Sheeran a Heinz i shodná tetování.“

Heinz tedy včera oznámil limitovanou edici lahví “Ed Sheeran X Heinz” se zpěvákovým tetováním a vlastnoručním podpisem, kterých vyrobil pouhých 150 kusů. Americká firma tak mimo jiné pokračuje v oslavách 150. výročí svého vzniku. 104 kusů teď bylo uvolněno do online loterie a tři lahve budou tento čtvrtek vydraženy v aukční síni Christie’s.

https://www.instagram.com/p/B1DnOPxhSDz/

Lahve byly vytvořeny agenturou David a je na nich výběr z nespočtu Sheeranovo tetování včetně loga Heinz. Limitovaná edice lahví s kečupem je také vydávána na závěr zpěvákova turné Divide, které nedávno zlomilo rekord nejvýdělečnějšího turné všech dob.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále