Nestlé se spojilo se Starbucks a počátkem září na český maloobchodní trh uvádí kávu Starbucks ve variantách pražená, mletá a kapsle. Nabídne ji v prodejnách Tesco, hypermarketech Albert, Globus, Billa a e-shopech Košík, Rohlík a iTesco. Novinku představí na sociálních sítí online kampaní cílenou na mileniály, v září se objeví i v televizi. Nestlé si od rozšíření portfolia prostřednictvím prémiové značky slibuje posílení pozice lídra na globálním trhu.
Káva, kterou na trh uvede společnost Nestlé, bude dostupná v českých obchodech ve variantách pražené a mleté i kávových kapslích Starbucks určených pro kávovary Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto. Vzájemné partnerství se Starbucks má Nestlé přinést nejen rozšíření portfolia, ale také posílení pozice lídra na globálním trhu s kávou.
„V posledních letech lidé věnují větší pozornost kvalitě a původu kávy, kterou kupují. Inspirují se zejména v kavárnách, které přinášejí nové trendy. Vstupem nejznámější kavárenské značky Starbucks do retailu, nabízíme našim spotřebitelům možnost, aby si svou oblíbenou kávu, na kterou jsou zvyklí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfolio bude výhradně obsahovat vysoce kvalitní kávu Arabica, eticky získanou od pěstitelů z nejlepších oblastí. Rozšíří se tak naše stávající nabídka a spotřebitelům nabídne zcela nové chutě,“ říká Vratislav Janda, ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé Česko.
Nové portfolio značky Starbucks v retailu bude zahrnovat řadu prémiové zrnkové, mleté i porcované kávy, obsahující 100% kávu Arabica, která se eticky získává od pěstitelů z vybraných oblastí po celém světě. Nabídka se skládá z jednodruhových káv i kávových směsí, ve třech unikátních variantách pražení – Blonde, Medium a Dark Roast, které jsou pro Starbucks kávy typické.
Kromě zrnkové a mleté kávy, budou k dostání také kávové kapsle do přístrojů Nespresso a NESCAFÉ Dolce Gusto. Nová řada kávy bude dostupná ve všech relevantních obchodních řetězcích, vybraných elektro obchodech a také online.
Vzájemné partnerství má přinést Nestlé rozšíření portfolia a posílení pozice lídra na globálním trhu s kávou. Pro Starbucks zase rychlejší růst a větší dopad na zákazníky mimo kavárny, protože 93 % všech vypitých šálků tohoto oblíbeného nápoje je připraveno z kávy zakoupené v retailu. Především se ale vede prémiovému segmentu, který dlouhodobě roste. Na jaře tohoto roku byla káva Starbucks uvedena i na některých trzích západní Evropy. Ohlasy od tamních spotřebitelů, jakož i výsledky prodeje dopadly nad očekávání pozitivně. Obdobný vývoj očekává Nestlé také na území České republiky.