Dnes došlo k uzavření dohody mezi společnostmi Media Club s.r.o. a Czech Media Invest a.s., týkající se obchodního zastupování rádií Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton a Dance rádio, patřících do skupiny Active. Počínaje únorem roku 2020 tak rádia Active Group rozšíří rozhlasovou rodinu Media Clubu.
Media Club se tak stane nejsilnějším hráčem na poli poskytování rozhlasové reklamy na českém trhu. Týdenní poslechovost nového uskupení podle posledních čísel Radio projektu dosáhne 4 938 000* posluchačů.
„Active Group se dlouhodobě snaží být lídrem na trhu – nedávný launch Youradio talk jako podcastové platformy a programatického prodeje audio reklamy je toho důkazem. Proto si velmi vážíme spojení s Media Clubem, které tak prohlubuje portfolio služeb, jež Active klientům a posluchačům nabízí, a pomůže i další kultivaci reklamního trhu. Stávající obchodní zastoupení Radiohouse bude fungovat do 31. ledna 2020 v nezměněném režimu,“ uvedla Martina Říhová, CEO Active Group.
„Nové partnerství s Active Group je pro nás výjimečnou příležitostí působit na rádiovém trhu z pozice největšího zastupitelství. Z jednoho místa tak budeme moci nabízet prodej všech celoplošných komerčních stanic, doplněný o stanice ze současného portfolia Media Clubu,“ uvádí Jan Čadek, ředitel divize rádií Media Clubu, a dodává: „Novou obchodní politiku bychom rádi zveřejnili na konci prázdnin.“
Obchodní zastupitelství Media Club tak nově zastřeší prodej rádií Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Beat, Country, Rádio 1, Spin, Signál rádio, RockZone, Bonton rádio, Dance rádio, Český Impuls, Radio Zet a Dechovka.