Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Koncerty jen pro jednoho diváka nastartoval Tomáš Klus

„Od jednotlivých pacientů s cystickou fibrózou máme zjištěné hudební okruhy, které se jim líbí, ale nikdy jim předem neprozrazujeme konkrétní jméno,“ říká Jan Javornický z Elite Solutions.

Každý muzikant sní o narvaném sále, v němž se jeho umění slije v jeden celek společně s jásajícím davem fanoušků. Jenže pro některé milovníky hudby jsou návštěvy koncertů zapovězenou zálibou. Jde o lidi nemocné cystickou fibrózou – ti se totiž musí vyhýbat místům s velkou koncentrací lidí. Aby ani oni nepřišli o zážitek z živé hudby, vymyslela agentura Elite Solutions Koncerty pro jednoho, které realizuje společně s eshopem Kytary.cz a Klubem cystické fibrózy.

Stovky lidí, kteří mají nevyléčitelnou cystickou fibrózu, žijí s mnoha omezeními. Mezi ně patří i zákaz návštěvy koncertů, protože v davu by mohli snadno chytit nějaké onemocnění dýchacích cest, které je pro běžného člověka snadno překonatelné, avšak pro lidi s cystickou fibrózou může mít fatální následky. „Ona je to v podstatě velice jednoduchá myšlenka ve stylu příchodu hory k Mohamedovi,“ popsal autor nápadu Jan Javornický, managing director Elite Solutions.

Reklama
Abovalve

Koncerty pro jednoho jsou součástí širší kampaně, kterou v agentuře připravují pro Klub cystické fibrózy. Její součástí bude kalendář Slané ženy 2020 a také video spot. „S nabídkou spolupráce na Koncertech pro jednoho jsme oslovili eshop Kytary.cz, který disponuje technickým zázemím a také kontakty na velké množství tuzemských muzikantů. Navíc jsme s nimi v minulosti už pracovali a víme, že to jsou fajn lidi. Chceme pořádat přibližně pět až šest koncertů do roka,“ uvedl Javornický.

Andrea Lišková s Tomášem Klusem a jeho kapelou

Jako první vystoupil Tomáš Klus, který se svou kapelou odehrál koncert pro Andreu Liškovou. „Od jednotlivých pacientů máme zjištěné hudební okruhy, které se jim líbí, ale nikdy jim předem neprozrazujeme konkrétní jméno. Je to překvapení,“ řekl Javornický s tím, že se po prvním koncertu hlásí kapely už samy. „Chtějí se zapojit, takže to vypadá, že se podařilo rozjet něco velkého.“

Podívejte se na video z koncertu:

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)