Reklama
Megaboard

Epica Awards spouští Velkou cenu PR

Rozhodnutí odráží vzrůstající počet přihlášek do soutěže spojených s PR.

Pořadatelé Epica Awards oznámili novou cenu: PR Grand Prix. Cena bude otevřena jak pro vítěze v kategorii PR, tak dalším kampaním s prokazatelně vysokým mediálním dosahem; a také podle zvážení poroty. S novou kategorií tak bude udíleno už sedm ocenění Epica Grand Prix. Tedy včetně kategorií Film, Tisk, Digitál, Design, Odpovědnost a Alternativa.

Jak říká Mark Tungate z Epica Awards: „Během let jsme se vyvinuli z reklamní ceny v něco, co zahrnuje každý aspekt kreativní komunikace. Pokud jde o vstupy, zaznamenali jsme nárůst v počtu PR kampaní, stejně jako PR agentur. A proto se zdá vhodné dát této disciplíně její vlastní velkou cenu. Mnoho novinářů v porotě Epica Awards píše o PR a právě proto, že je to jejich práce, mají také instinktivní cit pro obor.“

„Epica definuje PR provoz jako kampaně na půdě vztahu s tiskem, public affairs, krizovým managementem, lobbingem, komunitním a influencerským managementem, finanční komunikací a vztahy se stakeholdery. A stejně tak s projekty a aktivitami konkrétně navrženými k tvorbě výdělečných médií,“ dodává Tungate

Epica Awards jsou otevřeny pro „early bird“ zápisy do 31. sprna. Uzávěrka je pak 7. října. Více informací se dozvíte na webu Epica Awards.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále