Rozhodnutí odráží vzrůstající počet přihlášek do soutěže spojených s PR.
Pořadatelé Epica Awards oznámili novou cenu: PR Grand Prix. Cena bude otevřena jak pro vítěze v kategorii PR, tak dalším kampaním s prokazatelně vysokým mediálním dosahem; a také podle zvážení poroty. S novou kategorií tak bude udíleno už sedm ocenění Epica Grand Prix. Tedy včetně kategorií Film, Tisk, Digitál, Design, Odpovědnost a Alternativa.
Jak říká Mark Tungate z Epica Awards: „Během let jsme se vyvinuli z reklamní ceny v něco, co zahrnuje každý aspekt kreativní komunikace. Pokud jde o vstupy, zaznamenali jsme nárůst v počtu PR kampaní, stejně jako PR agentur. A proto se zdá vhodné dát této disciplíně její vlastní velkou cenu. Mnoho novinářů v porotě Epica Awards píše o PR a právě proto, že je to jejich práce, mají také instinktivní cit pro obor.“
„Epica definuje PR provoz jako kampaně na půdě vztahu s tiskem, public affairs, krizovým managementem, lobbingem, komunitním a influencerským managementem, finanční komunikací a vztahy se stakeholdery. A stejně tak s projekty a aktivitami konkrétně navrženými k tvorbě výdělečných médií,“ dodává Tungate
Epica Awards jsou otevřeny pro „early bird“ zápisy do 31. sprna. Uzávěrka je pak 7. října. Více informací se dozvíte na webu Epica Awards.