Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče získala poloviční podíl v herní agentuře Grunex

Společnost EC Investments, a.s. (ECI) získala 50% podíl v herní agentuře Grunex, specializované na marketingové a PR aktivity zaměřené na počítačové a konzolové hráče a eSport. Cílem akvizice je významně posílit oblast elektronických sportů v rámci ECI, spolupracovat v tomto segmentu s ostatními společnostmi, ve kterých drží oba podnikatelé podíl (zejména v mediálních společnostech sdružených v holdingu Czech Media Invest) a zároveň rozvíjet eSport v České a Slovenské republice. Cena akvizice nebyla oznámena.

Grunex je s více než desetiletou historií v současnosti největším subjektem v oblasti tuzemského herního marketingu, PR a eSportu. Jeho portfolio obsahuje vlastní herní weby se souhrnnou návštěvností přibližně 330 tisíc hráčů měsíčně, širokou škálu facebookových stránek s 500 tisíci fanoušky a také podíl v herním pořadu Re-Play na televizním kanálu Prima COOL.

V rámci akvizice dokončené v červenci 2019 získala ECI v Grunexu poloviční podíl. Dosavadní majitel Martin Liberský zůstává na základě uzavřené dohody jediným jednatelem a bude i nadále plně řídit chod agentury.

Reklama
ČEZ
Martin Liberský

„V oblasti gamingu a eSportu speciálně, vidíme velký potenciál. Jedná se o odvětví, které se celosvětově velmi rychle rozvíjí a tohoto trendu se chceme účastnit a dále jej podpořit také v rámci České republiky a na Slovensku. Za tímto účelem jsme hledali vhodného partnera, který by vnesl do ECI potřebné zkušenosti,“ říká Miroslav Bodnár, odpovědný za oblast gamingu a eSportu. A dodává: „Věříme, že s historií, pokrytím a profesionálním přístupem Grunexu se nám to podaří.“

„Vstup silného partnera v podobě ECI nám otevírá dveře ke zcela novým příležitostem. Už v září oznámíme další projekty, které posunou eSport v České a Slovenské republice na zahraniční úroveň,“ říká Martin Liberský, ředitel agentury Grunex, a doplňuje: „Pro naše partnery je přitom podstatné, že Grunex ani po vstupu ECI neztrácí nic ze své firemní flexibility a naopak se jeho pozice v oblasti elektronických sportů dále výrazně upevní.“

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)