O provoz mobiliáře v metropoli se mají ucházet nejméně dvě mezinárodní firmy, které dosud na českém trhu nefigurovaly. Uvedla to ČTK s odkazem na prohlášení Jana Chabra z TOP 09, radního Prahy pro majetek.
ČTK také informovala o tom, že jednou ze společností má být Clear Channel Outdoor. Do roku 2021 má smlouvu na provoz pražského mobiliáře firma JCDecaux. Předchozí vedení města ale prohlásilo, že smlouva s JCDecaux je nevýhodná a rozhodla se ji neprodloužit. Sama firma naopak tvrdí, že podmínky pro město výhodné jsou. Nový tendr má být vypsán do konce roku a JCDecaux se opět chystá přihlásit.
Firma Clear Channel Outdoor patří mezi největší provozovatele venkovní reklamy na světě. A právě letos převzala po výhře tendru podstatnou část správy mobiliáře v Paříži, a to právě od JCDecaux. Venkovní reklamě v Praze dnes z podstatné části dominují firmy z české skupiny BigBoard a JCDecaux.