Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Divák v aréně v hlavní roli. Konečně!

Pryč jsou doby, kdy si promotéři sportovních eventů slavnostně půjčili LEDkovou obrazovku a až těsně před začátkem akce zjistili, že velkou televizi sice mají, ale nemají na ní co ukazovat, protože k jejich překvapení jim k tomu rentalová společnost všechny ty hezké barevné hýbací obrázky nedodala, jak si původně mysleli.

S tím už se nesetkáváme. Vůbec. Investice do infotainmentu (multimediálního kontentu) a obecně do eventové zábavy se už naštěstí stala pevnou součástí rozpočtů sportovních akcí. Pozornost promotérů už je dnes v mnoha případech namířená na diváky, kteří zaplatili nejvíc, totiž ty v hale. A ne na ty televizní, kteří měli ze zápasu/závodu/exhibice mnohdy lepší zážitek než ti, kteří ho sledovali na vlastní oči. Profi sportovní DJ, secvičené tanečnice nebo pyrotechnika jsou vedle oněch zmíněných obřích obrazovek nadupaných na míru vytvořeným kontentem tou nejlepší cestou, jak z návštěvy sportovní akce udělat skvělý zážitek. A jak předat emoce, které v marketingu tak chceme!

Skvělá zpráva je, že se tento trend netýká jenom těch největších akcí. I skromnější eventy chtějí být světové a nejenže si už relativně běžně pronajímají zobrazovací plochy, ale chtějí na nich ukázat divákům show. Příklady jenom z minulého měsíce? Mistrovství světa v softbalu nebo kvalifikační zápas českých házenkářů. Na obou akcích byl vedle skvělého sportu i unikátní kontent na několika obrazovkách. Od podrobného informačního servisu, emotivních videí až po zábavné animace anoncující rozhazovaní triček zdarma nebo vybízející diváky k frenetickému potlesku. Ještě před pár lety úplně nemyslitelná věc.

Reklama
ČEZ

Proč investovat do další zábavy, když zápas lze odehrát i bez toho? Těch důvodů je několik. Vedle toho, že promotér může garantovat určitý standard i ve chvílích, kdy se sportovně zrovna nedaří, skýtá takto vyšperkovaný produkt neobyčejné možnosti pro partnery. Těm se otevírá prakticky nekonečná možnost prezentace. Právě v tom však za Američany, kteří jsou v oboru multimediální zábavy na sportovních stadionech lídři, zaostáváme nejvíc.

Interaktivní hry s rozšířenou realitou, které hrajete s mobilem v ruce a místo displeje máte kostku uprostřed arény, nebo působivé reklamy, které promítáte na speciální projekční šály svěšené od stropu, to jsou v tuzemsku zatím zcela netušené partnerské možnosti, jak se přirozeně dostat divákovi pod kůži. Ale nemějme strach, ono to brzy přijde!

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)