Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

NGP zve na francouzský impresionismus spotem s Jaroslavem Pleslem

Národní galerie Praha zahájila na konci června výstavu Francouzského impresionismu. Nyní galerie odstartovala kampaň, v níž roli zvídavého návštěvníka ztvárnil Jaroslav Plesl.

Výstava Francouzský impresionismus: Mistrovská díla ze sbírky Ordrupgaard v paláci Kinských představuje šest desítek děl od Clauda Moneta, Edgara Degase, Édouarda Maneta, Augusta Renoira, Paula Gauguina, Alfreda Sisleyho a řady dalších.

Se jmény těch nejznámějších autorů pracuje i vizuál výstavy z dílny studia Side2. Pro televizní a online spot se ale Národní galerie rozhodla pracovat s autorkou, kterou nejširší veřejnost možná až tak dobře nezná.

Reklama
Know

„Spotem jsme chtěli překvapit, a proto divák nesleduje dění v ateliéru Renoira, Moneta nebo Degase. Hlavní ‚umělecké‘ role se ujala Berthe Morisot, která je nejen důležitou osobností impresionismu, ale patří mezi vůbec první ženy-malířky, které se dokázaly prosadit v do té doby hlavně mužském uměleckém světě. Do hlavní role návštěvníka jsme obsadili Jaroslava Plesla, který jako velký příznivce kultury a umění hraje vlastně sám sebe,“ uvádí Tereza Ježková, vedoucí Odboru marketingu a PR NGP.

Jaroslav Plesl ve spotu NGP

Autory koncepce a producenty spotu jsou Kryštof Zelenka, který spot režíroval, a kameraman Jiří Straka. „Návštěvník výstavy – Jaroslav Plesl – rozvažuje nad obrazem, který v následujících scénách ožívá a my sledujeme jeho vznik. Za odborné spolupráce NGP jsme se pokusili vytvořit autentický vhled do procesu vzniku ústředního díla spotu, obrazu Žena s vějířem od Berthe Morisot,“ uvádějí autoři spotu.

Spot vznikl v několika verzích pro různé komunikační kanály – 20vteřinová verze běží od 22. července na kanálech České televize, 30vteřinová je k vidění v online prostředí a na plátnech kina Světozor, 15vteřinová ve výškovém formátu je určená pro Instagram NGP.

Výstava Francouzský impresionismus: Mistrovská díla ze sbírky Ordrupgaard je k vidění v paláci Kinských Národní galerie Praha až do 13. října 2019. Za první týdny se těší rekordní návštěvnosti – vidělo ji už téměř 20 tisíc lidí.

Spot je ke zhlédnutí zde.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)