26. ročník mezinárodní kreativní soutěže Golden Drum se uskuteční pod heslem Creativity 4 Change 17. a 18. října opět ve slovinské Portoroži. V zatím jedenáctičlenné porotě prestižního festivalu usednou za Česko dva kreativci: Martin Ježek, strategický ředitel agentury Kindred.MSL, která je i exkluzivním PR partnerem ročníku a David Suda, kreativní ředitel WMC/Grey.
V pestré paletě řečníků, jejichž průběžně doplňovaný seznam naleznete zde, se objeví třeba i filosof Slavoj Žižek. Uzávěrka přihlášek do soutěže, kterou pořádá slovinská reklamní komora, je 13. srpna. Shortlisty soutěže budou oznámeny 16. října a vyhlášení vítězů pak 18. října.
26. ročník je věnován kreativitě, která pohání ke změně, jak v lokálním, tak v globálním měřítku. Pořadatelé Golden Drum k tomu dodávají: „Jako je změna jedinou konstantou, tak je kreativita jednou z jejích nejsilnějších pohonů. Se sloganem Creativity 4 Change obracíme pozornost na propagaci, která bude k dobru zítřka.“