Festival Golden Drum s českými porotci i Slavojem Žižekem

26. ročník mezinárodní kreativní soutěže Golden Drum se uskuteční pod heslem Creativity 4 Change 17. a 18. října opět ve slovinské Portoroži. V zatím jedenáctičlenné porotě prestižního festivalu usednou za Česko dva kreativci: Martin Ježek, strategický ředitel agentury Kindred.MSL, která je i exkluzivním PR partnerem ročníku a David Suda, kreativní ředitel WMC/Grey.

V pestré paletě řečníků, jejichž průběžně doplňovaný seznam naleznete zde, se objeví třeba i filosof Slavoj Žižek. Uzávěrka přihlášek do soutěže, kterou pořádá slovinská reklamní komora, je 13. srpna. Shortlisty soutěže budou oznámeny 16. října a vyhlášení vítězů pak 18. října.

26. ročník je věnován kreativitě, která pohání ke změně, jak v lokálním, tak v globálním měřítku. Pořadatelé Golden Drum k tomu dodávají: „Jako je změna jedinou konstantou, tak je kreativita jednou z jejích nejsilnějších pohonů. Se sloganem Creativity 4 Change obracíme pozornost na propagaci, která bude k dobru zítřka.“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia