Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aplikace StoryMe nabízí příběhy na pokračování v mobilech

Aplikace StoryMe, kterou právě představilo inovační oddělení Albatros Media, chce čtenáře přesvědčit, že doba digitální a čtení jdou dohromady. Aplikaci, která do mobilních telefonů přináší čtení na pokračování, vytvořili Albatros Media spolu s inovátory ze společnosti Direct People.

E-knihy si už našly své čtenáře, audioknihy jsou momentálně na vzestupu a objevují se další formáty jako třeba chat fiction. Nový formát přináší i aplikace StoryMe. Albatros Media se odkazuje na vlastní průzkum, podle kterého celých 33 % čtenářů a čtenářek nestíhá dočítat knihy, 54 % z nich si pak stěžuje na to, že zapomínají čtení doma. Proto prý potřebují příběhy, které se přizpůsobí jejich tempu.

“I když jsou pro nás papírové knihy na prvním místě, víme, že bojovat proti prokrastinaci na sociálních sítích nebo dalším negativním jevům digitální doby jen za pomoci klasických knih by bylo obtížné. Proto přicházíme s novými způsoby vyprávění příběhů a jedním z nich je i StoryMe. Díky aplikaci najdete v mobilu každý den nový kousek vybraného příběhu – místo nudy nebo bezcílného scrollování vás tak v tramvaji nebo ve frontě pobaví četba,” přibližuje Břetislav Hanzel, ředitel Albatros Media Inovace.

Reklama
ČEZ

V aplikaci si čtenář vybere příběh, který ho zajímá, a aplikace mu každý den naservíruje kapitolu. Čtení v aplikaci prý pravidelně přibývá a počet zapojených autorů a autorek roste každým dnem. Podle Albatrosu se krom vyhledávání známých i nových autorů, může i uživatel stát autorem či autorkou – stačí se ozvat týmu StoryMe. Společnost Albatros Media je největším prodejcem e-knih, začíná produkovat vlastní audioknihy a vloni představila chat fiction aplikaci Storki.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)