První Grand Prix v Cannes putují k Nike, Google i libanonskému deníku

V reklamní mekce ve francouzském Cannes byla v pondělí 17. června večer rozdána první „lví“ ocenění v kategoriích Outdoor, Design a Print.

Na největším reklamním festivalu Cannes Lions, který se koná od 17. do 21. června, byly rozdány ceny v prvních kategoriích. Přinášíme přehled vítězů, kteří si odnesli nejvyšší ocenění – Grand Prix.

Přehled Grand Prix soutěže Cannes Lions

Outdoor Lions

Nike Dream Crazy/Colin Kaepernick, agentura Wieden+Kennedy, Portland 
Kampaň značky Nike, jejíž hlavní tváří byl někdejší hráč amerického fotbalu Colin Kaepernick byla jednou z nejdiskutovanějších reklam loňského roku. Získala řadu příznivců i odpůrců jako samotný Kaepernick, který protestoval proti rasové diskriminaci pokleknutím během hymny před zápasem NFL. V kampani se objevili i další sportovci, kteří dle tvůrců neposunuli dopředu pouze sport, ale celý svět. „Neptejte se, zda jsou vaše sny a touhy bláznivé. Správná otázka zní, zda jsou bláznivé dostatečně,“ zní její poselství.

Design Lions Creatability/Google, tvůrce Google Creative Lab, New York

Nástroj Google umožňuje objevovat novou dimenzi hudby jen změnou mimiky. Vybízí k experimentování, malování hudby, její vnímání pomocí jiných smyslů než prostřednictvím sluchu.

Print & Publishing Lions

The Blank Edition/An-Nahar, agentura Impact BBDO, Dubaj

Libanonský deník vytisknul poprvé v historii země vydání složené pouze z prázdných listů. Protestoval tak proti dlouhotrvající neschopnosti politiků sestavit vládu. “Pokud oni nepracují, proč bychom měli my,” ptají se novináři.

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
lego_mustard
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
lego_mustard