Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Počet prací v soutěži Cannes Lions klesá

Dnešním dnem začíná ve francouzském Cannes 66. ročník reklamního festivalu Cannes Lions. V porovnání s předešlými ročníky má počet přihlášených projektů klesající tendenci, a to nejenom v České republice.

Česká republika společně s třemi sousedními státy má nejméně přihlášených projektů za šest let. V letošním roce je přihlášených pouze 115 tuzemských projektů, v Německu (1294 přihlášek), ve Slovensku (18 přihlášek) a v Rakousku (66 přihlášek). Jedinou výjimkou je Polsko (162 přihlášek), které si polepšilo oproti loňskému ročníku.

Zdroj: Cannes Lions

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)