Vytvořila ji agentura Scholz & Friends.
Mitsubishi Motors Česko a Slovensko uvádějí novou lokální kampaň. Jejím hlavním motivem je poděkování. “Naším úkolem bylo přijít s kampaní, v rámci které dokážeme odkomunikovat jakékoliv přednosti vozů Mitsubishi, ale zároveň i podpořit pozitivní vnímání značky jako takové”, říká Miky Karas, kreativní ředitel agentury Scholz & Friends, která lokální koncept pro obě země připravila.
V kampani tedy zákaznicí děkují nejen za kvalitu vozů Mitsubishi, ale také za zážitky, kterých se jim díky jejich vozům dostane. Kampaň běží od 23. února v televizi, rádiu nebo on-line prostředí.
Speciální moodový spot, který pak celou kampaň provází například na sociálních sítích vzniknul pod produkční taktovkou DOIT.films. Spot režíroval David Chvátal, za kameru se postavil Gašper Šnuderl, hudbu složil Tomislav Zvardoň a nahrála ji Terezie Kovalová.
Agentura Scholz & Friends letos oslaví 10 let na českém a slovenském trhu. Mezi její klienty kromě Mitsubishi patří například Benzina, Unipetrol, Mogul, finanční skupina Wüstenrot nebo Fernet Stock. Mimo to se agentura zabývá vývojem vlastních značek, mezi které patří například luxusní kožené rukavice Engelmüller nebo značka wake surfových boardů Stratosphere.