V aktuálním vydání Marketing & Media, které vychází 11. února, najdete velké téma o otevřených společnostech.
Zastavit nekonečný krysí závod, začínající promocí plnou důvěřivých úsměvů a končící pohledem na první obálku s důchodovým šekem. Takový je cíl nejen nastupující ambiciózní generace mileniálů generace Z, ale stále častěji také osvícených zakladatelů nových, otevřených společností. Ti zaměstnancům nabízejí až podivuhodně nefaustovský obchod: nahradí jim asymetrickou výměnu příštích třiceti, čtyřiceti let nesmysluplné práce za nabídku práce na společných hodnotách mezi podobně smýšlejícími kolegy. A za peníze pochopitelně, byť ty jsou u otevřených společností více prostředkem, než cílem.
„Otevřené firmy jsou aktuálním směrem,“ říká pro Marketing & Media Ivo Novotný, Senior manažer poradenské společnosti EY. „Zatím se nešíří v masovém měřítku, protože řízení těchto firem vyžaduje odlišný styl fungování od všech zúčastněných. Díky nastupující generaci mileniálů do vedení firem budeme ale tento typ firem vídat stále častěji,“ dodává.
V čísle dále najdete:
- Střídání stráží v APRA
- Aký bol letos Super Bowl?
- Retail summit: Hypermarketiy jsou za zenitem
- Místo prodeje: Retail v éře zážitků
Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 11.2. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.
Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz