Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V čerstvosti překonáme i Lidl, věří si Čupr

Příští číslo MAM, které vyjde v pondělí 21. ledna, nabídne rozhovor s podnikatelem a ředitelem e-shopu Rohlik.cz.

Tomáš Čupr, zakladatel e-shopu Rohlik.cz, chce letos zdvojnásobit obrat firmy. Online prodej potravin má podle něho velký potenciál. Do pěti let by se u nás prý mohlo online prodávat až deset procent všech potravin. S rostoucí velikostí firmy Čupra stále více láká otevřít si i vlastní kamenné prodejny, které budou založeny na čerstvých potravinách. „Lidl možná říká, že je v čerstvosti jednička, ale my to dokážeme dělat o dost líp, jen ještě nemáme vlastní prodejny. Příští rok bude pilot, přespříští už něco většího,“ avizuje Tomáš Čupr. Dané obchody by měly mít gastro sekci, aby bylo možné se v nich i najíst. Samozřejmostí má být pultový prodej.

V online prodeji nyní čeká Rohlik.cz expanze do Maďarska. Firma by tam chtěla ohrozit aktuální jedničku na trhu online doručování potravin, kterou je stejně jako u nás Tesco. „My víme, jak zákazníky Tesku vzít,“ věří si Čupr, který už v zemi vytvořil zárodek tamního týmu a začíná budovat. „Teď budeme stavět technologie, najímat lidi a vyjednávat kontrakty s dodavateli, což bude určitě půl roku trvat.“

V čísle dále najdete:

Reklama
Know
  • Případová studie IKEA
  • Proměna hazardu v Česku. Nová příležitost pro marketéry?
  • Unilever: gigant investoval do vegetariánského řeznictví
  • První neony a světelné reklamy v Československu

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 21.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)