Značkám bude zajišťovat PR komunikaci.
PR agentura PEPR Consulting zahájila spolupráci se skupinou Bohemia sekt, v rámci které má na starosti kompletní PR komunikaci portfolia tichých vín, mezi která patří zejména značky Habánské sklepy, Chateau Bzenec, Vinařství Pavlov nebo Víno Mikulov. Zastřeší i komunikaci importovaných značek, například světové jedničky na trhu s prossecem – značky Mionetto. Korporátní komunikaci skupiny Bohemia sekt a stejnojmenné značky sektů zůstává v rukou agentury Adison.
„Naším hlavním úkolem je tvorba PR komunikačních strategií, které pomohou zvyšovat povědomí o svěřených značkách. Pestrost portfolia nám dává velký prostor pro kreativu a zároveň nabízí možnost využití nejrůznějších formátů komunikace. Je to pro nás velká výzva,“ říká Petr Engliš Managing Director agentury PEPR Consulting, která se kromě PR komunikace stará také o správu sociálních sítí pro uvedené značky.
Jedním z pilotních projektů vzájemné spolupráce bylo zajištění mediálního pokrytí otevření nové designové vinotéky a rekonstruovaných sklepních prostor vinařství Habánské sklepy ve Velkých Bílovicích na podzim loňského roku.