V aktuálním vydání Marketing & Media, které vychází 7. ledna, najdete velké téma o online lékárnách.
Nedávný vstup potravinového e-shopu Rohlik.cz mezi doručovatele léků je příznačný. Z volně prodejných léčiv jako by se – z obchodního pohledu – staly za poslední dekádu tak trochu rohlíky, které si lze objednat několika kliknutími na internetu a nechat dovézt až před práh domu. V současnosti je roční obrat internetových lékáren tři miliardy korun. Stejně velkou sumu by navíc přineslo uvolnění prodeje léků na předpis, o kterém se začíná stále více mluvit.
„Potenciál zde vidíme veliký,“ říká Martin Kasa, šéf Pilulky.cz. Je však těžké odhadnout, kdy by k tomu mělo dojít. Podle Kasy by se pilotní prodej mohl spustit už v příštím roce. Očekávání online lékáren jsou v tomto ohledu velká, vždyť největší evropské zásilkové lékárně DocMorris, která má sídlo v Nizozemí, ale operuje převážně na německém trhu, generuje prodej předpisových léčiv cca 60 procent tržeb.
V čísle dále najdete:
- 10 let TV Barrandov
- Kalendář očekávaných událostí v marketingu a médiích v roce 2019
- Shrnutí novinek ve videoreklamě
- Legislativní změny, které profesionálům v komunikaci nesmí uniknout
Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 7.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.
Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz