Reklama
Megaboard

Fio banka končí s Kohákem

Novou kreativu připomínající přírodopisné dokumenty připravila agentura Mark/BBDO.

Fio banka před koncem roku spustila novou reklamní kampaň, ve které porovnává různé kulturní specifika se zvyky Fio banky. Kreativní koncept připravila agentura Mark/BBDO. Nový koncept nahrazuje předchozí komunikaci s Jakubem Kohákem. Současné spoty jsou zaměřené na osobní účet, podnikatelský účet nebo hypotéku. Kampaň není postavena na přítomnosti známé tváře ale na nadsázce, kterou suše komentuje moderátor Zbyšek Horák.

„Kombinace dokumentární a hrané části je neotřelá a ve spojení s jemným humorem tvoří ideální mix,“ říká Leon Sverdlin, kreativní ředitel agentury Mark/BBDO.

Do režisérského křesla usedl Tomáš Bařina, producentem televizních spotů je agentura Boogie Films. Zimní část kampaně začala 25. prosince na TV Prima a TV Óčko, podpořená byla bannery a PPC reklamou. Od nového roku jsou spoty k vidění na stanicích TV Nova.

Fio banka je ryze českou bankou. Představuje spojení nízkonákladové internetové banky a široké sítě poboček. Navazuje na historii Finanční skupiny Fio na českém trhu, která sahá do roku 1993. V průběhu posledních osmi let se její klientská základna rozšířila z 50 000 na 890 000 osob.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále