Novou kreativu připomínající přírodopisné dokumenty připravila agentura Mark/BBDO.
Fio banka před koncem roku spustila novou reklamní kampaň, ve které porovnává různé kulturní specifika se zvyky Fio banky. Kreativní koncept připravila agentura Mark/BBDO. Nový koncept nahrazuje předchozí komunikaci s Jakubem Kohákem. Současné spoty jsou zaměřené na osobní účet, podnikatelský účet nebo hypotéku. Kampaň není postavena na přítomnosti známé tváře ale na nadsázce, kterou suše komentuje moderátor Zbyšek Horák.
„Kombinace dokumentární a hrané části je neotřelá a ve spojení s jemným humorem tvoří ideální mix,“ říká Leon Sverdlin, kreativní ředitel agentury Mark/BBDO.
Do režisérského křesla usedl Tomáš Bařina, producentem televizních spotů je agentura Boogie Films. Zimní část kampaně začala 25. prosince na TV Prima a TV Óčko, podpořená byla bannery a PPC reklamou. Od nového roku jsou spoty k vidění na stanicích TV Nova.
Fio banka je ryze českou bankou. Představuje spojení nízkonákladové internetové banky a široké sítě poboček. Navazuje na historii Finanční skupiny Fio na českém trhu, která sahá do roku 1993. V průběhu posledních osmi let se její klientská základna rozšířila z 50 000 na 890 000 osob.