Česko chce více turistů z USA.
V New Yorku probíhá až do konce roku reklamní kampaň, která má podpořit příjezdový cestovní ruch ze Spojených států amerických do České republiky. Jejím zadavatelem jsou Letiště Praha, agentura CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu, zpracovatelem pak agentura Loosers.
Kampaní chtějí společně na americkém trhu představit Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku. Vizuály se sloganem No Spoilers. See It Live je na přibližně tisíci reklamních pozicích ve vlacích newyorského metra a 80 reklamních plochách ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue v centru Manhattanu.
Zájem o Česko jako destinaci z oblasti Severní Ameriky roste. „Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 %. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. Pokud se zájem ještě zvýší, může to podle Řehoře motivovat letecké společnosti k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je priorita letiště.
V příštím roce budou následovat obdobné kampaně v asijských zemích.