Vyměňte na chvilku klasické české pohádky za ty marketingové.
1. Děkujeme, že kouříte (Thank you for smoking)
Komedie/ drama, 2005, USA, hodnocení ČSFD: 77 %
Hlavní postava filmu Nick Naylor pracuje pro tabákovou společnost a jeho hlavním úkolem je přesvědčit veřejnost o tom, jak skvělé je kouření.
2. Sociální síť (The Social Network)
Drama/ životopisný, 2010, USA, hodnocení ČSFD: 81 %
Film popisuje vznik Facebooku a dramatizuje události, které vedly ke spuštění největší sociální sítě dneška.
3. Steve Jobs
Drama/ životopisný, 2015, VB/USA, hodnocení ČSFD: 81 %
Steve Jobs bývá označován jako král prezentací a marketingu. Film ukazuje klíčové okamžiky jeho kariéry.
4. Zakladatel (The founder)
Životopisný, 2016, USA, hodnocení ČSFD: 81 %
Jedná se o skutečný příběh Raye Kroca, který hrál zásadní roli ve vytvoření značky McDonalds.
5. Jonesovi: Americký sen (The Joneses)
Komedie/ drama, 2009, USA, hodnocení ČSFD: 65 %
Absolutně dokonalá rodina se přistěhuje do luxusní čtvrti. Jejich sousedé ale netuší, že ve skutečnosti jsou to pouze nastrčení influenceři.
6. Startup.com
Dokumentární, 2001, USA, hodnocení ČSFD: 59 %
Pohled na zakladatele govWorks.com, platformy umožňující komunikaci občanů s jejich místními zastupiteli. Potýkali se s řadou problémů, ten největší byl ale rozdílná vize fungování projektu.
7. Selfie
Thriller, 2018, Rusko, hodnocení ČSFD: – %
Populární ruský moderátor Bogdanov je postupně nahrazen svým dvojníkem. Drama o tom, co se stane, když člověku vezmete jeho identitu na sociálních sítích.
8. Adidas a Puma – duel bratrů (Duell der Brüder – Die Geschichte von Adidas und Puma)
Životopisný, 2016, Německo, hodnocení ČSFD: 73 %
Skutečný příběh bratrů Adolfa a Rudolfa Dasslerových: Adi je skvělý designér, Rudolfovi jde zase obchod. Po sérii neshod se ale oba po druhé světové válce rozejdou: Adolf zakládá značku Adidas, Rudolf přichází s konkurenční Pumou.