Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8 filmů pro marketéry

Vyměňte na chvilku klasické české pohádky za ty marketingové.

1. Děkujeme, že kouříte (Thank you for smoking)
Komedie/ drama, 2005, USA, hodnocení ČSFD: 77 %

Hlavní postava filmu Nick Naylor pracuje pro tabákovou společnost a jeho hlavním úkolem je přesvědčit veřejnost o tom, jak skvělé je kouření.

2. Sociální síť (The Social Network)
Drama/ životopisný, 2010, USA, hodnocení ČSFD: 81 %

Reklama
ČEZ

Film popisuje vznik Facebooku a dramatizuje události, které vedly ke spuštění největší sociální sítě dneška.

3. Steve Jobs
Drama/ životopisný, 2015, VB/USA, hodnocení ČSFD: 81 %

Steve Jobs bývá označován jako král prezentací a marketingu. Film ukazuje klíčové okamžiky jeho kariéry.

4. Zakladatel (The founder)
Životopisný, 2016, USA, hodnocení ČSFD: 81 %

Jedná se o skutečný příběh Raye Kroca, který hrál zásadní roli ve vytvoření značky McDonalds.

5. Jonesovi: Americký sen (The Joneses)
Komedie/ drama, 2009, USA, hodnocení ČSFD: 65 %

Absolutně dokonalá rodina se přistěhuje do luxusní čtvrti. Jejich sousedé ale netuší, že ve skutečnosti jsou to pouze nastrčení influenceři.

6. Startup.com
Dokumentární, 2001, USA, hodnocení ČSFD: 59 %

Pohled na zakladatele govWorks.com, platformy umožňující komunikaci občanů s jejich místními zastupiteli. Potýkali se s řadou problémů, ten největší byl ale rozdílná vize fungování projektu.

7. Selfie
Thriller, 2018, Rusko, hodnocení ČSFD: – %

Populární ruský moderátor Bogdanov je postupně nahrazen svým dvojníkem. Drama o tom, co se stane, když člověku vezmete jeho identitu na sociálních sítích.

8. Adidas a Puma – duel bratrů (Duell der Brüder – Die Geschichte von Adidas und Puma)
Životopisný, 2016, Německo, hodnocení ČSFD: 73 %

Skutečný příběh bratrů Adolfa a Rudolfa Dasslerových: Adi je skvělý designér, Rudolfovi jde zase obchod. Po sérii neshod se ale oba po druhé světové válce rozejdou: Adolf zakládá značku Adidas, Rudolf přichází s konkurenční Pumou.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu