Tesco otevřelo nový typ prodejny, sousedský obchod

Čerstvé potraviny a moderní technologie mají přilákat zákazníky do nového typu prodejen Tesco, takzvaných sousedských obchodů. První z nich otevřela firma v obchodním centru Luka Living na Praze 13.

Z celkové prodejní plochy 1000 m2 zabírají čerstvé potraviny skoro polovinu.

„Novým formátem sousedského obchodu reagujeme na změnu zákaznického chování, kdy preferují nakupování v dostupné vzdálenosti od svých domovů. Důraz je kladen na čerstvé potraviny, přehledné uspořádání a technologie. Nakupování tak bude snazší, rychlejší a pohodlnější,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti Tesco pro Českou republiku.

Prostředí má být „osobnější a přátelštější“. V nabídce je vyšší zastoupení lokálních produktů. Změnou prošla i pokladní zóna, kde je umístěno šest samoobslužných pokladen. Zákazníci mohou pomocí tabletů ohodnotit spokojenost s průběhem nákupu.

Kompletní přestavbou prošlo i zázemí pro zaměstnance.

Mezi další obchody, které budou upraveny do nového konceptu sousedského obchodu, patří prodejny v Jablonci nad Nisou a Mikulově.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk