Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tesco otevřelo nový typ prodejny, sousedský obchod

Čerstvé potraviny a moderní technologie mají přilákat zákazníky do nového typu prodejen Tesco, takzvaných sousedských obchodů. První z nich otevřela firma v obchodním centru Luka Living na Praze 13.

Z celkové prodejní plochy 1000 m2 zabírají čerstvé potraviny skoro polovinu.

„Novým formátem sousedského obchodu reagujeme na změnu zákaznického chování, kdy preferují nakupování v dostupné vzdálenosti od svých domovů. Důraz je kladen na čerstvé potraviny, přehledné uspořádání a technologie. Nakupování tak bude snazší, rychlejší a pohodlnější,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti Tesco pro Českou republiku.

Reklama
Know

Prostředí má být „osobnější a přátelštější“. V nabídce je vyšší zastoupení lokálních produktů. Změnou prošla i pokladní zóna, kde je umístěno šest samoobslužných pokladen. Zákazníci mohou pomocí tabletů ohodnotit spokojenost s průběhem nákupu.

Kompletní přestavbou prošlo i zázemí pro zaměstnance.

Mezi další obchody, které budou upraveny do nového konceptu sousedského obchodu, patří prodejny v Jablonci nad Nisou a Mikulově.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)