Čerstvé potraviny a moderní technologie mají přilákat zákazníky do nového typu prodejen Tesco, takzvaných sousedských obchodů. První z nich otevřela firma v obchodním centru Luka Living na Praze 13.
Z celkové prodejní plochy 1000 m2 zabírají čerstvé potraviny skoro polovinu.
„Novým formátem sousedského obchodu reagujeme na změnu zákaznického chování, kdy preferují nakupování v dostupné vzdálenosti od svých domovů. Důraz je kladen na čerstvé potraviny, přehledné uspořádání a technologie. Nakupování tak bude snazší, rychlejší a pohodlnější,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti Tesco pro Českou republiku.
Prostředí má být „osobnější a přátelštější“. V nabídce je vyšší zastoupení lokálních produktů. Změnou prošla i pokladní zóna, kde je umístěno šest samoobslužných pokladen. Zákazníci mohou pomocí tabletů ohodnotit spokojenost s průběhem nákupu.
Kompletní přestavbou prošlo i zázemí pro zaměstnance.
Mezi další obchody, které budou upraveny do nového konceptu sousedského obchodu, patří prodejny v Jablonci nad Nisou a Mikulově.