Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Vinohradský činžák zdobí místo klasických reklamních plachet promo malba upozorňující na nový druh piva. Jak se líbí fanouškům stránky Marketing & Media?

Marketing & Media
Vizuální studio DRAWetc vytvořilo pro klienta Velkopopovický Kozel monumentální malbu na jednom z činžovních domů na pražské Vinohradské ulici. Projekt vznikl podle návrhu agentury McCann Prague v rámci propagace uvedení nového druhu piva – Mistrův ležák. Podíleli se na něm dva akademičtí malíři, vše vznikalo ručně pomocí štětců, práce trvaly 10 dnů.

BU BEN
Jako je to super, ale nevidím rozdíl proti tištěné plachtě, kde by práce ve Photoshopu trvala pár hodin a byla minimální… Možná kdyby zvolili jiné médium než plachtu, tak by to někdo poznal a ocenil. Škoda!

Radim Tuček
Jako ostatní v tomto případě ani já nechápu výhody malby. Působí to jako běžná plachta. Nějaký umělecký přínos taky není zřejmý. Nuda a vyhozené peníze, můj názor tedy.

Reklama
ČEZ

František Bulín
Také nerozumím tomu, že nedali banner jako normálně. Když to ještě kopíruje obvod banneru. Mohli namalovat alespoň celý štít…

Vojtěch Navrátil
Je na čase regulace reklamního bordelu ve veřejným prostoru.

Michal Navrátil
Vizuální smog, nic víc. Hnus.

Michal Majkee Dúbravský
Pánové, tady nejde o umění, tady jde o smysl poctivě odvedené práce při malbě. Stejná poctivá práce je potřeba pro uvaření Mistrova Ležáku.

Marek Herman
Poctivé řemeslo. Natáhnout plachtu umí každý blbec.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)