Marketing & Media
Vizuální studio DRAWetc vytvořilo pro klienta Velkopopovický Kozel monumentální malbu na jednom z činžovních domů na pražské Vinohradské ulici. Projekt vznikl podle návrhu agentury McCann Prague v rámci propagace uvedení nového druhu piva – Mistrův ležák. Podíleli se na něm dva akademičtí malíři, vše vznikalo ručně pomocí štětců, práce trvaly 10 dnů.
BU BEN
Jako je to super, ale nevidím rozdíl proti tištěné plachtě, kde by práce ve Photoshopu trvala pár hodin a byla minimální… Možná kdyby zvolili jiné médium než plachtu, tak by to někdo poznal a ocenil. Škoda!
Radim Tuček
Jako ostatní v tomto případě ani já nechápu výhody malby. Působí to jako běžná plachta. Nějaký umělecký přínos taky není zřejmý. Nuda a vyhozené peníze, můj názor tedy.
František Bulín
Také nerozumím tomu, že nedali banner jako normálně. Když to ještě kopíruje obvod banneru. Mohli namalovat alespoň celý štít…
Vojtěch Navrátil
Je na čase regulace reklamního bordelu ve veřejným prostoru.
Michal Navrátil
Vizuální smog, nic víc. Hnus.
Michal Majkee Dúbravský
Pánové, tady nejde o umění, tady jde o smysl poctivě odvedené práce při malbě. Stejná poctivá práce je potřeba pro uvaření Mistrova Ležáku.
Marek Herman
Poctivé řemeslo. Natáhnout plachtu umí každý blbec.