Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Komunikace funkčního nápoje Smarty, značky Dominika Haška, bude o něco chudší. Fanoušci přijdou o inspiraci ve formě „netradičních snídaní“…

Smarty Drink
Už 1020× vás každé ráno zdravíme Snídaní se Smartym a jsme velmi hrdí, že se nám to daří bez jediného přerušení. Práce nám však přibývá a tento výjimečný příběh v červnu ukončíme. Pište nám nápady, který z těch 30 červnových dnů považujete za nejvhodnější pro poslední a proč. Nejlepší nápad odměníme Dominikovým pozváním na Snídani se Smartym 🙂

Jáchym Brzezina
Já bych to ukončil v nejbližším možném termínu, a to symbolicky – půstem.

Hovik Sardarian
Pozval bych nějakou kulinářskou hvězdu.

Reklama
Know

Luděk Mareš
Velká škoda…#onbavil

Zdeněk Franta
Vydat knižně, prosím!

Tomáš Kouba
Internet už nebude jako dřív…

Roman Bartoš
To snad ne :/

Štepán Leandr
Podle toho, co minulý týden v parku pro Smarty fotili s Raegem, partou šestnáctek a jejich fotrama, nás teď čeká daleko větší bizár.

Martin Dvořák
Určitě zakončit 13. 6. …na výročí zisku prvního Stanley Cupu pro Dominika.

Lukáš L. Key
„Z časových důvodů“! Pojď mi lhát ještě víc.

Hovik Sardarian
Tohle není cool.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)