Tradiční podzimní konference našeho týdeníku, Forum Media, letos přivítá řadu prestižních zahraničích řečníků.
Vedle už dříve oznámeného evropského prezidenta sítě Young & Rubicam Andrewa Dimitrioua, reklamní kritičky Barbary Lippertové a experta na krizové situace Johna Bearchella se 23. října ujmou přednášek také marketér Gavin Bell (Blue Cliff Media), futurolog Simon Moores, skotský kreativec Andrew Dobbie (MadeBrave) nebo britští podnikatelé roku a odborníci na obsahový marketing Andrew & Pete.
Probírat se bude integrovaná brand experience v reálném a virtuálním světě, kreativita jako zbraň proti plagiátům, tvorba obsahu v éře umělé inteligence nebo reálný přínos sociálních sítí pro kampaně. Herní specialistka Yesim Kunterová předvede, jak se vytváří zážitek na podporu prodeje produktů díky videohrám.
Marketér Roger Edwards poskytne návod, „jak knockoutovat konkurenci“.
Vystoupí rovněž přední tváře české mediální a marketingové scény. V odpolední části pod názvem Aréna se například utkají zástupci českých televizí, rádií, tisku a internetových médií o reklamní investice a vysvětlí, proč právě jejich komunikační kanály jsou pro kampaně nejvhodnější.
V panelu Mediální vize 2020 budou diskutovat šéf ČT Petr Dvořák, prezident Lagardere Michel Fleischmann, ředitel exekutivy Seznamu Pavel Zima nebo šéf Primy Marek Singer.
Až do 20. června je možné pořídit vstupenky za výhodnou cenu. Kompletní program je na webu www.forummedia.info.
Dvojice Andrew & Pete natáčí mimo jiné vlastní show na YouTube. Do České republiky oba přijedou vůbec poprvé.