Samsung ví, po jakém telefonu rodiče touží

Nová reklama Moving On ukazuje jeden dlouhý den v životě ženy, která cestuje za svou rodinou, ale její starý a tedy pomalý iPhone 6 jí to svým výkonem značně ztěžuje. Jeho pomalé načítání ji zdržuje na letišti, nudí ji v letadle a komplikuje jí objednání taxíku. A ve značkové prodejně jí lakonicky doporučí jediné: koupit si novější model. Ale když zmoklá a unavená konečně přijíždí domů, čeká tam na ni naštěstí překvapení – nový, lesklý (a mnohem rychlejší) Samsung Galaxy S9. Jihokorejský výrobce mobilních telefonů si k novému spotu zadal průzkum u společnosti Ookla, podle kterého je model Galaxy S9 o 42 procent rychlejší než ostatní srovnatelné modely. A právě rychlost a výkon mají být zásadním kritériem výběru pro 72 procent rodičů.

externí video: Samsung Galaxy: Moving On

Reklama pro americký trh vznikla v agentuře Wieden + Kennedy. Premiéru měla 17. května a za dva týdny nasbírala na YouTube víc než 7,5 milionu zhlédnutí. K vidění je také na Facebooku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia