Reklama
Megaboard

Samsung ví, po jakém telefonu rodiče touží

Nová reklama Moving On ukazuje jeden dlouhý den v životě ženy, která cestuje za svou rodinou, ale její starý a tedy pomalý iPhone 6 jí to svým výkonem značně ztěžuje. Jeho pomalé načítání ji zdržuje na letišti, nudí ji v letadle a komplikuje jí objednání taxíku. A ve značkové prodejně jí lakonicky doporučí jediné: koupit si novější model. Ale když zmoklá a unavená konečně přijíždí domů, čeká tam na ni naštěstí překvapení – nový, lesklý (a mnohem rychlejší) Samsung Galaxy S9. Jihokorejský výrobce mobilních telefonů si k novému spotu zadal průzkum u společnosti Ookla, podle kterého je model Galaxy S9 o 42 procent rychlejší než ostatní srovnatelné modely. A právě rychlost a výkon mají být zásadním kritériem výběru pro 72 procent rodičů.

externí video: Samsung Galaxy: Moving On

Reklama pro americký trh vznikla v agentuře Wieden + Kennedy. Premiéru měla 17. května a za dva týdny nasbírala na YouTube víc než 7,5 milionu zhlédnutí. K vidění je také na Facebooku.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále