Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ogilvy celosvětově mění styl řízení i logo

Komunikační skupina Ogilvy oznámila, že přistupuje k „největší změně ve své historii“. Celosvětově ruší dílčí názvy agentur – například OgilvyOne, Social@Ogilvy, Ogilvy & Mather nebo Ogilvy PR – a nadále bude vystupovat jen jako Ogilvy. Své lidi už nebude dělit podle disciplín, ale do týmů podle dovedností. A pozmění i svůj vizuální styl, z něhož se po několika letech třeba vytratí podpis otce zakladatele, Davida Ogilvyho.

Jedna firma, pět hodnot, šest služeb

Rozhodnutí o změnách vzešlo před 18 měsíci od nového globálního ředitele Johna Seiferta. „Rozrostli jsme se až moc a značka přestala být srozumitelná. Vracíme se na začátek a stavíme agenturu znovu,“ prohlásil pro magazín AdAge. V duchu nového firemního hesla (Dáváme značkám význam) teď chce dát novou náplň i agentuře samotné.

Tuto „novou kapitolu“ má symbolizovat pět firemních hodnot: stálá nespokojenost (protože motivuje k lepším výsledkům), zvídavost, propojenost, kreativita a oddanost řemeslu. Po odbourání dceřiných značek se bude Ogilvy interně dělit podle šesti klíčových služeb, mezi nimiž jsou například reklamní komunikace, strategie značek, aktivace zákazníků, PR nebo digitální služby. Jejich pojítkem je kreativita. Výsledkem má být pružnější odezva na potřeby klientů.

Reklama
ČEZ

Celosvětovou spolupráci týmů podpoří digitální platforma pod názvem Connect, navržená pro potřeby Ogilvy. Mají se díky ní snáze propojovat při práci na společných projektech.

Hlavně nestát na místě

Seifertův management také víc než jeho předchůdci tlačí národní pobočky Ogilvy k ještě vyšší výkonnosti a nákladové efektivitě. Symbolem této éry je třeba sloučení severoamerických poboček Ogilvy pod jednu finanční výsledovku. Průběžné výsledky se reportují intenzivněji než dřív.

Seifert uznává, že se mezi 16 tisíci zaměstnanci ve 120 zemích najdou takoví, kterým změny nepůjdou pod nos. Jak ovšem dodává, smíří se s tím lépe, než kdyby ztratil největší talenty kvůli tomu, že firma stagnuje.

Nové logo Ogilvy má mimo jiné symbolizovat propojenost, kterou naznačují slitky písmen v názvu. Poprvé od roku 1850 nebude součástí žádné značky, ani dílčí, jméno Edmunda Mathera, k jehož odkazu se firma hlásí.
Foto: Ogilvy

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)