Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejen dresy a kopačky. Fotbalového šampionátu využívají v Německu i drogistické řetězce

Mistrovství světa ve fotbale odstartovalo a s ním i hon obchodníků na fanoušky. Především na ty německé, kteří letos hodlají za upomínkové předměty utrácet mnohem více než v minulosti. Budou mít z čeho vybírat, „mistrovské“ edice pro ně chystají nejen výrobci sportovního vybavení, k dostání je i „Spül-Champion“, tedy mycí prostředek na nádobí pro mistry.

Němečtí příznivci fotbalu si během mistrovství světa, které odstartovalo ve čtvrtek, koupí fanouškovské předměty v průměru za 22,75 eur (584 korun). To je mnohem více než před čtyřmi lety – během předcházejícího šampionátu v Brazílii utratili němečtí fandové za výrobky s motivem mistrovství světa průměrně jen 11,26 eur, vyplývá ze studie Univerzity Hohenheim. „Upomínkové předměty si koupí dobrá polovina Němců,“ uvedl spoluautor studie Benjamin Zimmermann.

Tradičním hitem mezi fanoušky je dres národního týmu od Adidasu – tentokrát se firma dokonce trefila fanouškům do vkusu. Zatímco dres pro mistrovství světa před čtyřmi lety se u fanoušků nesetkal s úspěchem, tentokrát je podle průzkumu vše v pořádku, dodal Zimmermann. Adidas nabízí i kopačky, které obouvá německá reprezentace. Pozadu nezůstává ani konkurenční Puma, která sice nemůže ve své kampani využívat partnerství s národním týmem, její boty ale nosí hvězdný německý záložník Marco Reus. Oblíbené jsou u fanoušků i vlajky všech velikostí, motiv fotbalového mistroství využívají také výrobci kšiltovek nebo šál.

Reklama
MMcite

Trikolora na toaletním papíru

Vytěžit potenciál šampionátu se pokoušejí i další značky, které k fotbalu nemají žádné vazby. Kolínská likérka Ginsanity nabízí svůj gin se speciální černo-červeno-zlatou etiketou, čokolády Meybona dostaly obaly v podobě fotbalového hřiště. Snad ještě hůře se hledá spojení s fotbalem v případě drogerie. Kromě již zmíněného mycího prostředku přišel řetězec Rossmann s řadou šamponů s německou trikolorou. Zákazníci německého Penny si mohou pořídit toaletní papír s fotbalovými motivy a pod značkou Henkel nyní dostanete i limitovanou fanouškovskou edici čističe WC.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)