Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Módní řetězec H&M zaujal reklamou na dokonalé léto

„Ať žijete kdekoli, ať jste kdokoli, slunce vychází a zapadá všude.“ A vy byste se na to podle světového módního řetězce měli připravit. Kampaň Under The Sun, kterou v polovině května spustila značka H&M, má zkrátka letní náladu a outfit pro každou příležitost. Ústředním motivem je cestování, bohémský styl a uvolněnost ve městě i na dovolené. Někteří kritici sice reklamu označili za „cestovatelské porno“, protože spíš než o módní kousky tu jde o co nejširší zacílení, ale to videu na kvalitě neubírá. Podstatu léta vysttihuje zcela přesně. Letní kolekcí má zaujmout rozsáhlé spektrum zákazníků bez ohledu na to, co dělají. S „háemkem“ lze prostě být od rána do večera, a to celé léto. Celkový dojem zkušený švédský režisér umocnil použitím francouzského šansonu La Mer.

externí video: Under the Sun

Kampaň Under The Sun uveřejnila firma na svém YouTube kanálu 16. května. Je určena pro celosvětový trh a její organický i placený dosah zaznamenal víc než 13 milionů zhlédnutí. Autorem konceptu je švédská Chimney Group, režii měl Adam Berg.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)