„Ať žijete kdekoli, ať jste kdokoli, slunce vychází a zapadá všude.“ A vy byste se na to podle světového módního řetězce měli připravit. Kampaň Under The Sun, kterou v polovině května spustila značka H&M, má zkrátka letní náladu a outfit pro každou příležitost. Ústředním motivem je cestování, bohémský styl a uvolněnost ve městě i na dovolené. Někteří kritici sice reklamu označili za „cestovatelské porno“, protože spíš než o módní kousky tu jde o co nejširší zacílení, ale to videu na kvalitě neubírá. Podstatu léta vysttihuje zcela přesně. Letní kolekcí má zaujmout rozsáhlé spektrum zákazníků bez ohledu na to, co dělají. S „háemkem“ lze prostě být od rána do večera, a to celé léto. Celkový dojem zkušený švédský režisér umocnil použitím francouzského šansonu La Mer.
Kampaň Under The Sun uveřejnila firma na svém YouTube kanálu 16. května. Je určena pro celosvětový trh a její organický i placený dosah zaznamenal víc než 13 milionů zhlédnutí. Autorem konceptu je švédská Chimney Group, režii měl Adam Berg.