Módní řetězec H&M zaujal reklamou na dokonalé léto

„Ať žijete kdekoli, ať jste kdokoli, slunce vychází a zapadá všude.“ A vy byste se na to podle světového módního řetězce měli připravit. Kampaň Under The Sun, kterou v polovině května spustila značka H&M, má zkrátka letní náladu a outfit pro každou příležitost. Ústředním motivem je cestování, bohémský styl a uvolněnost ve městě i na dovolené. Někteří kritici sice reklamu označili za „cestovatelské porno“, protože spíš než o módní kousky tu jde o co nejširší zacílení, ale to videu na kvalitě neubírá. Podstatu léta vysttihuje zcela přesně. Letní kolekcí má zaujmout rozsáhlé spektrum zákazníků bez ohledu na to, co dělají. S „háemkem“ lze prostě být od rána do večera, a to celé léto. Celkový dojem zkušený švédský režisér umocnil použitím francouzského šansonu La Mer.

externí video: Under the Sun

Kampaň Under The Sun uveřejnila firma na svém YouTube kanálu 16. května. Je určena pro celosvětový trh a její organický i placený dosah zaznamenal víc než 13 milionů zhlédnutí. Autorem konceptu je švédská Chimney Group, režii měl Adam Berg.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia