Legendární Big Mac byl „big“ v každé době

Nejpopulárnější produkt značky McDonald’s slaví padesáté narozeniny. Ve 120 zemích probíhají od začátku roku různé akce věnované tomuto výročí. V pražské MHD se objevila série citylightů, jejichž tématem je pět různých popkultur. „Přišlo nám zajímavé ukázat, co vše bylo za těch pět dekád v módě v kontrastu s jednou neměnící se stálicí,“ řekla tisková mluvčí řetězce Zuzana Svobodová. K českým zákazníkům Big Mac doputoval až v roce 1992, kdy byla v centru Prahy otevřena první pobočka McDonald’s.

Chybí skutečný insight cílové skupiny. Je pro ni důležité, že byl Big Mac „big“ v 70. letech? Možná, ale ne takhle. Message není jasná, vizuály nejsou líbivé. Chuť na Big Mac jsem nedostal.

Martin Ježek, managing director, Inspiro Solutions

Bez červeného obdélníku dole bych vlastně ani nevěděla, co mi tím chtějí říct. Nápis ve stylu sedmdesátek a burger na bílém pozadí spolu moc neladí. Thanks for not lovin‘ it, Mekáči!

Bára Hercíková, art director, Proudly

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345