Legendární Big Mac byl „big“ v každé době

Nejpopulárnější produkt značky McDonald’s slaví padesáté narozeniny. Ve 120 zemích probíhají od začátku roku různé akce věnované tomuto výročí. V pražské MHD se objevila série citylightů, jejichž tématem je pět různých popkultur. „Přišlo nám zajímavé ukázat, co vše bylo za těch pět dekád v módě v kontrastu s jednou neměnící se stálicí,“ řekla tisková mluvčí řetězce Zuzana Svobodová. K českým zákazníkům Big Mac doputoval až v roce 1992, kdy byla v centru Prahy otevřena první pobočka McDonald’s.

Chybí skutečný insight cílové skupiny. Je pro ni důležité, že byl Big Mac „big“ v 70. letech? Možná, ale ne takhle. Message není jasná, vizuály nejsou líbivé. Chuť na Big Mac jsem nedostal.

Martin Ježek, managing director, Inspiro Solutions

Bez červeného obdélníku dole bych vlastně ani nevěděla, co mi tím chtějí říct. Nápis ve stylu sedmdesátek a burger na bílém pozadí spolu moc neladí. Thanks for not lovin‘ it, Mekáči!

Bára Hercíková, art director, Proudly

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard