V úterý 23. října se v nové budově holešovického DOXu v 9 hodin sejde pestrá společnost – zástupci kreativních agentur, jejich zadavatelé, vlastníci a provozovatelé médií. A také konzultanti, kteří díky své práci přesáhli hranice rodné země. Konference Forum Media, kterou pořádá náš časopis, je ale otevřena všem profesionálům komerční komunikace. Proto přijměte pozvání i vy.
Poprvé. A rovnou k nám
Během jednoho dne chceme vyřešit všechno důležité. Navzájem se setkat, poslechnout si špičkové řečníky a podívat se na českou scénu. Jak vypadá dnes, ale hlavně, jaká bude v příštích letech.
V programu, který je na adrese www.forummedia.info, je téměř třicet vystupujících. Pochlubit se chceme hlavně těmi, kteří v České republice nikdy nebyli.
Třeba legendární americká novinářka Barbara Lippertová, před kterou mají respekt šéfové všech reklamních agentur. Nebo Yesim Kunterová, která navrhuje marketingové strategie na základě teorie her. A také futurolog Simon Moores, který předvídá, že světovou ekonomiku budou řídit korporace s největším množstvím dat a nejrychlejšími servery.
Program Forum Media jsme připravovali jako oborové setkání, proto k jednomu stolu a do jedné arény pozveme zástupce českých mediálních domů a zástupce komunikačních kanálů. Jejich téma je dané: mediální vize 2020. Budou mediální domy existovat ve své současné podobě? Nebo se jejich obsah stane příspěvkem na sociálních sítích? A podobná otázka patří i druhé straně mediálního světa – jaké marketingové nosiče budou fungovat i za několik let? Bude existovat papírový billboard a rozhlasový sponzor časomíry?
Nad těmito otázkami se setkají generální ředitel ČT Petr Dvořák, generální ředitel Primy Marek Singer, jednatel Novy Jan Vlček, Pavel Zima ze Seznamu nebo Petr Marek z VLM.
O problémech mluvte
Když vypočítáváme zajímavé hosty Fora Media, nesmíme zapomenout na Johna Bearchella. Tenhle originální Američan je krizový manažer, který zajišťuje bezpečí olympijských her i Coca-Coly. Říká, že většině problémům se dá předcházet jednoduše – komunikovat je. A protože si myslíme totéž, John Bearchell je pro nás příznačným hostem.
Na Foru Media se na byznysovou komunikaci podíváme způsobem, který v Česku není obvyklý.
Koho na Foru Media také potkáte
Andrew Dimitriou, prezident, Young & Rubicam Europe
Tohle je příběh jako z učebnice. Andrew se z account manažera vypracoval k řízení celé evropské skupiny Y&R, a to hlavně díky osobitému přístupu ke komunikaci – jako jeden z prvních reklamních tvůrců prosazoval plně integrované kampaně. Specialista na FMCG sektor dodnes uvažuje globálně a říká, že s brexitem čekají Evropu zlaté časy, protože kreativci se budou stěhovat na starý kontinent.
Yesim Kunterová, herní expertka
Začínala jako designérka pro Lego a Hasbro, princip hry teď implementuje do marketingových strategií. Yesim Kunter, která se poprvé představí českému publiku, spojuje analýzu trhu se znalostí lidského chování. Pro zákazníky navrhuje neobvyklé, ale podvědomě známé principy nákupu a prodeje.
Andrew & Pete, content marketéři
Jejich práce je provokativní – a měřitelná. „Vykašlete se na strategický marketing, jde to i rychleji,“ říkají mladí marketéři z Británie, kde byli nedávno vyhlášeni byznys osobnostmi roku. Andrew & Pete tvrdí, že vědí, jak zaujmout mezi dvěma miliony reklamních postů, které se na internetu objevují každý den. Stačí mít jedinečný obsah. Na Foru Media předvedou, jak ho vytvářet. Ukážou to nejlepší, co pro podnikatele a malé společnosti udělali. Jako ochutnávku si dopřejte jejich videa na www.andrewandpete.com.
Forum Media 2018
Komunikace jako byznys. Byznys a jeho komunikace.
Úterý 23. října 2018.
Multifunkční sál DOX+
Poupětova 3
Praha 7-Holešovice