Co dělají slavní fotbalisté, kteří letos nejedou hrát na mistrovství světa do Ruska? Nakupují…

Několik světoznámých fotbalistů – Ital Gianluigi Buffon, Velšan Gareth Bale, Nizozemec Robin van Persie nebo Američan Tim Howard – se neúčastní letošního fotbalového šampionátu v Rusku. Jejich národní týmy se totiž do soutěže nezvládly kvalifikovat. A jim nezbývá, než světové mistrovství sledovat doma na gauči. Nejsou ale smutní, protože jim tuto dobu zpříjemňuje nákupní aplikace Wish.

V minutovém virálním „hero“ videu sledujeme fotbalisty, jak se díky věcem nakoupeným v aplikaci velmi dobře baví. „Pokud máte přes léto trochu volného času, aplikace Wish vám pomůže najít si nový koníček,“ vysvětluje kampaň.

Například italský brankář Buffon ukazuje, že má talent nejen na chytání gólů, ale je stejně zdatný i v kuchyni. Fotbalu ovšem zůstává věrný. Dort, který díky zakoupeným věcem upekl, vypadá jako americký brankář Tim Howard.

externí video: Wish | Having time on your hands means shopping like the pros on Wish. #TimeOnYourHands

Titulní video už má na YouTube přes 700 tisíc zhlédnutí. Kromě hlavního videa vznikl pro každého zapojeného fotbalistu samostatný krátký spot, který sportovci umisťovali na své oficiální profily. Třeba záložník Gareth, který momentálně působí ve španělském klubu Real Madrid, předváděl svou novou zálibu ve stříhání vlasů. Vše, co k tomuto koníčku potřebuje, sehnal samozřejmě opět díky mobilní aplikaci Wish. Na YouTube si zatím nejlépe vede se 13 miliony zhlédnutí desetisekundový spot brankáře Tima Howarda. Jemu nákupy umožnily připravit pompézní bazénovou párty. Aplikace Wish už má na celém světě přes 300 milionů stažení.

Názor MAM:

Globální aplikace Wish chytře využila dobu, kdy je fotbal na každém rohu a pro svůj vtipný počin si vybrala populární jména, která zrovna v rámci světové soutěže nejsou vidět. U kampaně se určitě pobaví hlavně mužská část populace, ale kdo by také potřeboval přesvědčovat k nákupu ženy?

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia