Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Unilever rozšířil český nanuk na maďarský trh

Legendární nanuk Míša pod názvem Túró Ice vstoupil do Maďarska. Na tamním obalu chybí tradiční medvídek, zato je na něm nápis, že nanuk obsahuje 53 procent tvarohu. „V Maďarsku se tvarohové dezerty tradičně těší velké oblibě. A proto jsme chtěli spotřebitelům nabídnout tvaroh i v osvěžující formě,“ řekl Lidovým novinám marketingový ředitel značky Ján Hlaváč z Unileveru. Nanuk v čokoládě se vyrábí v třebíčském Tipafrostu, kromě Maďarska zásobuje také slovenský trh. A nemusí to být konec expanze netypické zmrzliny. „Značka Míša neříká například nic Francouzům a ani ‚tvarohová zmrzlina‘ není úplně jasná propozice. Takže v tuto chvíli hledáme cesty, jak image Míši nastavit, aby byl zajímavý i pro další trhy,“ dodal pro deník Hlaváč.

Zatímco v Česku si Míšu nedovedeme představit bez medvídka, v Maďarsku se nanuk jmenuje prostě Túró Ice („tvarohová zmrzlina“) a na obalu byste český motiv hledali marně.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)