Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Brno schválilo manuál proti nevkusné reklamě

Centrum Brna se snaží odstranit křiklavou reklamu. Omezit takzvaný vizuální smog má pomoci nový manuál, který na konci května schválili radní městské části Brno-střed. Vytvořili ho památkáři, architekti a designéři. U zrodu myšlenky stála designérka Veronika Nováková, která se tomuto tématu věnovala ve své diplomové práci. „Kvalitně zpracovaná vizuální komunikace a označení provozoven včetně outdoorové reklamy dotváří přirozený genius loci. Ten se dnes bohužel ztrácí pod vrstvami zmatených a agresivních reklam,“ sdělil radní Brna-střed Svatopluk Bartík, který manuál na radě předkládal. Nutno dodat, že materiál má pouze doporučující charakter a nepřináší zákazy ani regulace. Jinak k věci přistupují v hlavním městě. V historickém centru Prahy od roku 2005 platí nařízení, kterým se zakazuje reklama šířená na veřejně přístupných místech mimo provozovnu. „Jedná se například o letáky, plakáty, polepy, plachty nebo převěsy umísťované na veřejně přístupných místech,“ specifikuje Vít Hofman, tiskový mluvčí pražského magistrátu.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu