Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Sazby reklamek rostou pomaleji než jejich mzdy

Zatímco loni rostly sazby za služby komunikačních agentur o pětinu, letos se růst cen zpomalil na 4,5 procenta. S odvoláním na průzkum provedený v květnu mezi vlastními členy to oznámila Asociace komunikačních agentur. „Rozdíly v růstu sazeb u jednotlivých profesí jsou značné. Zatímco nejdražší specialisté zdražovali minimálně, dosud podhodnocené exekutivní práce pro klienta zdražují víc,“ říká předseda AKA Marek Hlavica. Opačná situace ovšem panuje na trhu práce, kde poptávka po kvalifikovaných specialistech vyhání růst jejich mezd. Průměrný mzdový růst v oboru aktuálně činí 7,4 procenta. Podle AKA je otázkou, zda nedostatek lidí nebude zanedlouho tlačit strměji vzhůru i ceny služeb.

Reklama
Abovalve
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)