Nejvíce medailových ocenění si ze šestého ročníku soutěže IMC Awards, která oceňuje zajímavé projekty integrované komunikace, odnesla aktivační agentura Momentum. Získala jich 12. Úspěšné byly i agentury McCann Prague (sedm trofejí) a Wunderman (šest). Grand Prix byla udělena náborové kampani s názvem „100 miliard neuronů“. Vytvořila ji agentura Bistro pro Škodu Auto, a tato spolupráce mimo jiné vynesla oběma firmám ocenění pro Agenturu ročníku, resp. Klienta ročníku. Kampaň, která sháněla programátory do služeb největší české automobilky, dále získala zlato pro nejlepší inovativní koncept a první místo v kategorii sociálních médií. Momentum zaujalo třeba projektem Raffaelo proti osamělosti pro společnost Ferrero Česká, kampaněmi pro Vinařský fond, nebo podporou kvalitních potravin v rámci soutěží Státního zemědělského a intervenčního fondu. Čtyři ze šesti medailí Wundermanu jsou spojeny s projektem Oživlé vzpomínky prodávají pro CK Fischer, kdy firma použila počítačovou analýzu snímků z fotosoutěže k rozesílání personalizovaných e-mailů s nejvhodnějšími nabídkami zájezdů. Agentuře McCann Prague přinesly největší úspěch projekty pro Vodafone, které propagovaly studentské tarify Je to v tobě.
Náborová kampaň ve stylu sci-fi pro Škodu Auto od agentury Bistro.
Foto: Bistro