Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. IMC: Hlavní cena pro Bistro za kampaň pro Škodu Auto

Nejvíce medailových ocenění si ze šestého ročníku soutěže IMC Awards, která oceňuje zajímavé projekty integrované komunikace, odnesla aktivační agentura Momentum. Získala jich 12. Úspěšné byly i agentury McCann Prague (sedm trofejí) a Wunderman (šest). Grand Prix byla udělena náborové kampani s názvem „100 miliard neuronů“. Vytvořila ji agentura Bistro pro Škodu Auto, a tato spolupráce mimo jiné vynesla oběma firmám ocenění pro Agenturu ročníku, resp. Klienta ročníku. Kampaň, která sháněla programátory do služeb největší české automobilky, dále získala zlato pro nejlepší inovativní koncept a první místo v kategorii sociálních médií. Momentum zaujalo třeba projektem Raffaelo proti osamělosti pro společnost Ferrero Česká, kampaněmi pro Vinařský fond, nebo podporou kvalitních potravin v rámci soutěží Státního zemědělského a intervenčního fondu. Čtyři ze šesti medailí Wundermanu jsou spojeny s projektem Oživlé vzpomínky prodávají pro CK Fischer, kdy firma použila počítačovou analýzu snímků z fotosoutěže k rozesílání personalizovaných e-mailů s nejvhodnějšími nabídkami zájezdů. Agentuře McCann Prague přinesly největší úspěch projekty pro Vodafone, které propagovaly studentské tarify Je to v tobě.

 

Náborová kampaň ve stylu sci-fi pro Škodu Auto od agentury Bistro.
Foto: Bistro

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)