Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Flema letos poprvé hledá „odvážné“ kampaně

Sedm nových kategorií oznámila pro letošní ročník soutěž Flema, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií. Vyhlášen bude například nejodvážnější počin, cenu si mohou odnést také tvůrci kampaní nejlépe využívajících data, influencery nebo marketing v reálném čase. „Rozhodli jsme se ocenit kampaně, které by nevznikly, aniž by jejich tvůrci vystoupili ze své komfortní zóny jistoty a podstoupili určitou míru rizika,“ říká ke změnám duchovní otec soutěže Hynek Cimoradský. Projektová manažerka Šárka Pěnkavová doplnila, že snahou je odměňovat inovativní kampaně, které inspirují trh k odvážnějším řešením. Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku, podmínkou je realizace v období od 1. ledna 2017 do 30. června 2018. Uzávěrka přihlášek je 20. července.

 

Kdo si odnese trofeje ze soutěže Flema? Dozvíme se v listopadu.
Foto: FLEMA

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)