Sedm nových kategorií oznámila pro letošní ročník soutěž Flema, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií. Vyhlášen bude například nejodvážnější počin, cenu si mohou odnést také tvůrci kampaní nejlépe využívajících data, influencery nebo marketing v reálném čase. „Rozhodli jsme se ocenit kampaně, které by nevznikly, aniž by jejich tvůrci vystoupili ze své komfortní zóny jistoty a podstoupili určitou míru rizika,“ říká ke změnám duchovní otec soutěže Hynek Cimoradský. Projektová manažerka Šárka Pěnkavová doplnila, že snahou je odměňovat inovativní kampaně, které inspirují trh k odvážnějším řešením. Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku, podmínkou je realizace v období od 1. ledna 2017 do 30. června 2018. Uzávěrka přihlášek je 20. července.
Kdo si odnese trofeje ze soutěže Flema? Dozvíme se v listopadu.
Foto: FLEMA