Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Čína zasahuje do žebříčku top značek

Technologické společnosti nadále kralují žebříčku nejcennějších značek světa BrandZ Top 100, který sestavuje výzkumná společnost Kantar Millward Brown. V první desítce je jich osm. Představují taky víc než polovinu – konkrétně 56 procent – z jeho celkové hodnoty. Nejcennější značkou světa zůstává Google, jehož hodnota meziročně vzrostla o 23 procent na 302 miliard dolarů. Druhý Apple si polepšil o 28 procent na 300 miliard dolarů. Na třetí příčku se dostal Amazon (208 miliard dolarů), který na příčku čtvrtou odsunul Microsoft. Na pátém místě se objevuje první neamerická firma – čínský Tencent, jehož hodnota má být 179 miliard dolarů. V první desítce figurují ještě Facebook, Visa, fast-foodový řetězec McDonald’s, čínský e-shop Alibaba, jehož hodnota podle Kantaru vzrostla o 92 procent, a americký operátor AT&T.

McDonald’s je jediný řetězec restaurací v žebříčku deseti nejcennějších značek světa. Patří mu osmé místo.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)