4. Pěnožrouti lákají na čepovanou Kofolu

Kofola spouští letní aktivační kampaň s cílem posílit vnímání značky a poukázat na „jedinečnost čepované varianty“. Protagonisty jsou Pěnožrouti, malé potvůrky lačné po pěně. Je jich celkem 150 a jsou součástí aplikace s rozšířenou realitou, kterou stejně jako celou kampaň připravila WMC Grey. „Cílem bylo vytvořit jedinečný zážitek přímo v místě konzumace,“ říká marketingová manažerka Lucia Tarbajovská. Pěnožrouty budou moci lidé chytat ve víc než 13 tisících provozoven v Česku i na Slovensku. Soutěží se i o lístky na festivaly. Pokud uživatelé polapí třeba Pěnera of Ostrava, mohou získat zdarma vstup na hudební festival Colours of Ostrava.

V Kofole věří, že letošní léto se ponese v duchu chytání Pěnožroutů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)