Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Youtubeři MenT, Kovy, Anna Šulcová a Bára Votíková se spojili s Českými drahami a v projektu Vlak’n’roll lákají mladé do vlaků.

Bigfood79
A pak ti mladí vlezou do vlaku, kde nejsou zásuvky, wi-fi ani klimatizace, a na WC jim ofoukne svěží větřík pozadí. A jako bonus na kožence chytnou vlka.

Petr Skriecka
Fakt někdo věří tomu, že když člověk uvidí youtubera ve vlaku, tak kvůli tomu taky pojede někam vlakem?

Roman Čermák
Vypadá to dobře, ale já stejně jezdím Student Agency.

Reklama
Know

Ondřej Prach
České dráhy, to bude zpoždění. Ne, dělám si srandu. Jako budoucí zaměstnanec Českých drah se divím, že toto někdo vymyslel. Nezní to špatně a podle mě to udělá Českým drahám dobrou reklamu.

Josef Čihák
Viděl jsem ta upoutávací videa a líbí se mi, jak je to udělané.

Zuzana Rajtrová
Rozhodně lepší, než pošta a Julián Záhorovský.

Slavic NationalistCZ
Budu upřímný. Nevím, jestli to má být parodie, nebo špatný vtip.

Katka Pavlíčková
Fandím jim. Nevím, kdo s nimi bude chtít v budoucnu masivně cestovat, až všechny „staré generace“ vymřou.

Bufík cz
České dráhy všude cpou svoje reklamy a doufají, že v nich bude jezdit víc lidí, ale nenapadne je, že by bylo mnohem lepší, kdyby zařídily, aby jejich vlaky nejezdily pořád pozdě.

Jan Klusášek
Jakože rock’n’roll? Já vím, že Elvis je king, ale lovit na něj dnešní mládež?!?

Shiro
Kovy, prodal jsi se.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)