Německý maloobchodní řetězec Penny Market upozornil na problematiku celosvětového vymírání včelstva guerillovou kampaní. V jednom z obchodů v německém Hannoveru vyřadil na jeden den z nabídky všechny produkty, jejichž vznik souvisí s opylováním včelami. V obchodě zákazníci nenašli téměř žádné ovoce, kakao ani hořčici. Značně redukovaná byla i nabídka kosmetických produktů. Z nabídky zmizela víc než polovina z 2500 produktů, které řetězec standardně nabízí. Cílem akce bylo ukázat, jak by nabídka supermarketu vypadala, kdyby neexistovaly včely. Zároveň se při nákupu zákazníci dozvěděli, jak oni sami mohou záchraně včel napomoci. Celou akci uspořádal řetězec ve spolupráci s německým svazem ochránců přírody a tamním ministerstvem zemědělství. Penny Market je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce Rewe, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na českém trhu také propaguje společensky prospěšné aktivity, například vytvořil web, ve kterém zákazníkům radí, jak neplýtvat potravinami.