PR agentury AMI Communications, Ogilvy PR a skupina Konektor mají nejvíce nominací v oborové soutěži Česká cena za PR (ČCPR). AMI z 27 přihlášek zatím dokázala vytěžit 14 nominací. Ogilvy PR je na tom obdobně, když 25 přihlášek proměnila ve 12 shortlistů. Skupina Konektor – tedy PR.Konektor a sesterská agentura Konektor Social – mají ve finále celkem osm položek. Do 13. ročníku ČCPR bylo přihlášeno 133 projektů, většina z nich ovšem ve více kategoriích. Sedm porot proto ve třech kolech a 22 kategoriích posuzovalo celkem 290 soutěžních přihlášek, což je o něco méně než loni. K nejvíce obsazeným kategoriím letošního ročníku patří Business to Consumer (30 přihlášek), Společenská odpovědnost a filantropie (27 přihlášek) a Akce a události (25 přihlášek). Konečná ocenění budou vyhlášena a předána 14. června 2018. Předána budou ocenění za první tři místa v každé kategorii, dále pro absolutního vítěze, za přínos pro obor PR, a pro vítěze paralelní soutěže Mluvčí roku 2018. Do té bylo nominováno celkem 28 tiskových mluvčích z nejrůznějších firem a organizací. Své nominace zaslalo celkem 63 novinářů a osobností z mediální a komunikační sféry. Gala bude jako obvykle moderovat populární Ondřej Hejma a uskuteční se – taky obvykle – ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a restaurace Aureole na pražském Pankráci.
Na shortlist PR cen se probojovalo i britské velvyslanectví v Praze. Dražilo „embéčko“ bývalé velvyslankyně Jan Thompsonové.