V porotách nejprestižnější soutěže komerční komunikace Cannes Lions letos poprvé zasednou tři zástupci české reklamy. Už podruhé bude v porotě kreativní ředitelka Young & Rubicam Praha Tereza Svěráková, která během posledního roku prošla porotami pěti nejprestižnějších světových festivalů reklamy. Na Azurovém pobřeží bude v červnu jedním z hodnotitelů kategorie Industry Craft Lions. Další dva čeští zástupci budou mít premiéru. Kreativní ředitel DDB Praha Radouane Hadj Moussa usedne v komisi kategorie Brand Experience & Activation Lions a group creative directorka agentury McCann Prague Klára Palmer bude v Cannes posuzovat Direct Lions. Festival do porot většinou zve tvůrce, kteří v jeho soutěži už nějakým způsobem uspěli. Zatím českou reklamu kromě Terezy Svěrákové zastupovali Jihoafričan Basil Mina (za Leo Burnett) a Brazilec Jaime Mandelbaum (Y&R).
Tereza Svěráková (vlevo), Radouane Hadj Moussa a Klára Palmer budou hodnotit práce v Cannes.