5. Lobkowicz láká na „obyčejné okamžiky“

Společnost Pivovary Lobkowicz Group spustila ve spolupráci s agenturou WMC Grey novou kampaň Obyčejné okamžiky na podporu své prémiové značky Lobkowicz. Komunikace rozvíjí už používaný claim Umět žít, tentokrát doplněný o sdělení „I obyčejné okamžiky si můžete dokonale vychutnat“. Exekučně kampaň využívá současný on-line trend „satisfying moments“. „Jedná se o záběry naprosto běžných činností, které ale při pohledu zblízka a zpomalení okouzlí výjimečným a uklidňujícím dojmem. Právě minimalismus totiž dokáže v době zahlcenosti věcmi i vjemy působit originálně a prémiově. Široké pojetí myšlenky dává prostor pro mnoho exekucí pro různé cílové skupiny a možnost dlouhodobého využití,“ vysvětluje ředitelka WMC Grey Adéla Krausová. Kampaň potrvá do října. Primárním médiem je série spotů pro televizi a on-line videa, která běží od května. Celou komunikaci zahájila v dubnu venkovní kampaň. Pivovary Lobkowicz Group jsou pátým největším výrobcem piva v Česku.

 

Pivovary Lobkowicz podporují v kampani svou prémiovou značku.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
Penny prsa
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
Penny prsa