Společnost Pivovary Lobkowicz Group spustila ve spolupráci s agenturou WMC Grey novou kampaň Obyčejné okamžiky na podporu své prémiové značky Lobkowicz. Komunikace rozvíjí už používaný claim Umět žít, tentokrát doplněný o sdělení „I obyčejné okamžiky si můžete dokonale vychutnat“. Exekučně kampaň využívá současný on-line trend „satisfying moments“. „Jedná se o záběry naprosto běžných činností, které ale při pohledu zblízka a zpomalení okouzlí výjimečným a uklidňujícím dojmem. Právě minimalismus totiž dokáže v době zahlcenosti věcmi i vjemy působit originálně a prémiově. Široké pojetí myšlenky dává prostor pro mnoho exekucí pro různé cílové skupiny a možnost dlouhodobého využití,“ vysvětluje ředitelka WMC Grey Adéla Krausová. Kampaň potrvá do října. Primárním médiem je série spotů pro televizi a on-line videa, která běží od května. Celou komunikaci zahájila v dubnu venkovní kampaň. Pivovary Lobkowicz Group jsou pátým největším výrobcem piva v Česku.
Pivovary Lobkowicz podporují v kampani svou prémiovou značku.