Reklama
Megaboard

2. Heineken celosvětově reviduje mediální investice

Pivovarská skupina Heineken zahájila přezkoumávání mediálních investic na každém trhu. Týká se to především spolupráce se dvěma globálními agenturami: Starcom MediaVest a Dentsu Aegis. Heineken plánuje schvalovat a vyhodnocovat reklamy in-house spíše než spoléhat na externí agentury. Díky tomu si nastaví vlastní měřítka pro korektní a dostatečně viditelnou propagaci značky. Heineken chce sám nejen vyhodnocovat reklamy, ale také lépe porozumět svým zákazníkům a zjistit, jestli digitální aktivity splňují požadované marketingové cíle a vytvářejí potřebnou návratnost investic. Marketéři navyšují rozpočty na digitální aktivity, současně však mají obavy, jestli jsou data o úspěchu on-line kampaní přesná. K větší in-house kontrole nad marketingem mimo Heinekenu přistoupily také společnosti Nestlé, Procter & Gamble nebo Unilever.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále